• klik


    I need you like a heart needs a beat

    Er zijn gewoon een stel achterlijkemensen die ze geen normaal leven gunnen. Het is echt belachelijk dat Bill zo ontzettend bang is. Want je hebt echt gestoorde mensen, die inderdaad hun met messen achtervolgen *denkt aan het incident dat Gus werd aangevallen met bierflesjes*alleen ben ik bang dat wij er helaas weinig aan kunnen doen :(


    The grass is not always greener on the other side

    ^Wij kunnen er idd weinig aan doen. We kunnen wel een fanactie enzo gaan houden, maar dat verminderd hun angst niet...
    Helaas.


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Aw ;o


    it's ok to be gay!

    Nu hij heeft wel gelijk:( Hij had ook al is een rib gekneusd doordat ze hem tgn een busje hadden gegooid remember?
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Nu hij heeft wel gelijk:( Hij had ook al is een rib gekneusd doordat ze hem tgn een busje hadden gegooid remember?
    Xx



    Ja, twee dacht ik.. En bij Tom hadden ze toen een dread uitgetrokken - of keihard aan zijn dreadlocks getrokken, dat weet ik niet - en toen had hij.. een lichte hersenschudding ofzo?
    En Gustav is met een bierflesje op z'n hoofd geslagen..
    Waar gaat het toch heen..

    Het is gewoon niet normaal meer..
    En het doet alleen Bill al zo veel pijn..

    [ bericht aangepast op 14 april 2010 - 13:49 ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Beroemd zijn heeft nou eenmaal ook zijn nadelen. (':
    Hij is niet de enige artiest.


    Scream for mercy!

    Beelzebub schreef:
    Beroemd zijn heeft nou eenmaal ook zijn nadelen. (':
    Hij is niet de enige artiest.

    Maar er is niemand, werkelijk niemand die net als hun zo worden achtervolgt!!


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    (...)
    Maar er is niemand, werkelijk niemand die net als hun zo worden achtervolgt!!


    Ehm, sorry hoor, maar Bill is geen heilige en ook echt niet de enige die dit overkomt. Het overkomt niet elke artiest natuurlijk, maar kijk naar Britney Spears, die is ook helemaal gek geworden. Ze werd enorm veel gestalkt.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, ik vind het ook erg.
    Maar hij heeft een tijdje later ook gezegd dat hij bereid is om dit leven te leiden, met een glimlach. (:
    Iedereen heeft zijn slechte en zijn goede dagen, zo ook Bill.
    En daarbij zijn wij er nog altijd voor hem. _O_


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind dit echt hartbrekend.. Ook hoe die meisjes daar aan hem trekken! Dit doe je toch gewoon niet? Ik ben hier echt van aangedaan ...


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Het leven van een ster is niet altijd rozengeur en maneschijn :C


    Smile with your heart.