• Hee, ik wil een echt originele verhaal schrijven over Tokio Hotel, die ook echt leuk word en alles maar ik heb echt geen idee wat mensen leuk vinden. sommige vinden mijn verhalen wel leuk enzo maar ik weet niet. volgens mij is t best wel lame

    hebben jullie misschien suggesties voor een leuk verhaal dat mensen ook leuk gaan vinden?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ bericht aangepast op 2 maart 2010 - 20:57 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Twincest :').
    Hmm, in ieder geval geen verhaal zoals: 'Ik ontmoet Bill (of wie dan ook), het klikt meteen en na een week ben ik zwanger',
    Het moet origineel zijn. Misschien moet je eens op een site wat boeken bekijken -via internet- en misschien kun je daaruit iets origineels halen. :')
    Veel succes iig.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Suffer schreef:
    Twincest :').
    Hmm, in ieder geval geen verhaal zoals: 'Ik ontmoet Bill (of wie dan ook), het klikt meteen en na een week ben ik zwanger',
    Het moet origineel zijn. Misschien moet je eens op een site wat boeken bekijken -via internet- en misschien kun je daaruit iets origineels halen. :')
    Veel succes iig.

    _O_

    Suffer schreef:
    Twincest :').
    Hmm, in ieder geval geen verhaal zoals: 'Ik ontmoet Bill (of wie dan ook), het klikt meteen en na een week ben ik zwanger',
    Het moet origineel zijn. Misschien moet je eens op een site wat boeken bekijken -via internet- en misschien kun je daaruit iets origineels halen. :')
    Veel succes iig.

    Helemaal voor ;3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bill die aan Schizofrenie lijdt. :Y)

    Maar dat is al mijn idee. (cat)

    Juaah dat vind ik ook wel stom van die na een week wat hebben verhalen.
    zelf kijk ik wel films en daar krijg je ook goede ideen van
    ik voel een idee opkomen geloof ik


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nee, sorry. Ik heb geen idee.
    Ik heb een paar van de meest afgezaagde ideeën, maar mijn verhalen worden best vaak gelezen. Ik denk dat het ook met name belangrijk is dat mensen goed schrijven.
    Al zijn mijn ideeën op zich soms nog best wel... origineel Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Nee, sorry. Ik heb geen idee.
    Ik heb een paar van de meest afgezaagde ideeën, maar mijn verhalen worden best vaak gelezen. Ik denk dat het ook met name belangrijk is dat mensen goed schrijven.
    Al zijn mijn ideeën op zich soms nog best wel... origineel Ö

    vooral die van truth and dare :Y)

    Klinkt dit leuk??

    http://www.quizlet.nl/stories/15990/life-is-precious-baby-love-is-so-rare/


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]