• Ik heb 3 beste vriendinnen op school. Maar zijn ze wel zo best?
    Oké, ik ben er laatst achter gekomen dat 2 van die vriendinnen de andere niet meer leuk vinden. De een heeft haar als een blok laten vallen en de ander was nooit echt goed bevriend met haar. Ik vind haar aardig. Alleen ze denkt en doet precies hetzelfde als mij en dat vind ik gruwelijk irritant aan het worden. Ook is ze een beetje aanrakerig en dat hoeft van mij niet zo. Ik ga haar sowieso niet laten vallen. Zo'n persoon ben ik niet. Maar het probleem is; ze gaat waarschijnlijk over een jaar verhuizen. Als ik nu de heletijd met haar zou omgaan (wat ik dus eigenlijk niet wil) dan zouden de andere vriendinnen denken dat ik hun niet meer mag. Dan.. over een jaar gaat zij weg en dan blijf ik alleen achter.

    Waarom denk ik dat van mijn andere 2 vriendinnen? Omdat ze dus de andere vriendin niet mogen en zij samen op een sport zitten, alles samen doen.

    Beetje moeilijk uit te leggen, maar wat moet ik nu doen?


    EGYPTIAN GOD

    Doe wat jou het beste lijkt. Als je die ene niet wilt laten vallen, niet doen. Maar als je met die andere 2 wilt omgaan: moet je dat ook zeker doen.
    Maar persoonlijk, die 2 vriendinnen lijken me niet echt trouw, en ik weet niet op de 1e dat wel is. Maar ik zou altijd voor de trouwste (bestaat dat woord?) gaan. Ik vind, dat je beter over één jaar alleen kunt zijn en dan wel een goede vriendin hebt gehad..

    UNCOMMON schreef:
    Doe wat jou het beste lijkt. Als je die ene niet wilt laten vallen, niet doen. Maar als je met die andere 2 wilt omgaan: moet je dat ook zeker doen.
    Maar persoonlijk, die 2 vriendinnen lijken me niet echt trouw, en ik weet niet op de 1e dat wel is. Maar ik zou altijd voor de trouwste (bestaat dat woord?) gaan. Ik vind, dat je beter over één jaar alleen kunt zijn en dan wel een goede vriendin hebt gehad..

    Ik heb dus geen idee of ze wel trouw zijn, maar tegen mij zijn ze echt heel aardig en ze staan echt overal voor klaar. Hoewel dat geld ook voor de andere.
    Pff, ik word hier zo zenuwachtig van!


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    (...)
    Ik heb dus geen idee of ze wel trouw zijn, maar tegen mij zijn ze echt heel aardig en ze staan echt overal voor klaar. Hoewel dat geld ook voor de andere.
    Pff, ik word hier zo zenuwachtig van!

    Maak je nou maar geen zorgen, kijk eens op je gemak hoe alles gaat. Zet alles eens op een rijtje, misschien kun je dan makkelijker je 'keuze' maken.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Maak je nou maar geen zorgen, kijk eens op je gemak hoe alles gaat. Zet alles eens op een rijtje, misschien kun je dan makkelijker je 'keuze' maken.

    Hmm, dankjewel. Maar.. Ik weet niet of die 2 vriendinnen mij nog wel willen, terwijl ik hun wel het liefst wil.


    EGYPTIAN GOD