• Ja wij moeten woensdag 25 km fietsen omdat onze GS leraar ons zo nodig mee moet nemen maar Twente Welle en Natuurmuseum in Enschede. Met de trein kan niet omdat het er te ver van af ligt en auto ook niet want we moeten dus naar 2 verstigingen. Dus mag ik lekker anderhalf uur ofzo gaan fietsen en ik moet er al zijn om half 10 dus kan ik om 8 uur weg gaan, heerlijk joh. Ik heb er nu al geen zin in. Laat de school dan tenminste vervoer regelen, maar nee wij moeten echt óveral heen op de fiets. dikke kindermishandeling jonge ;x


    We can only learn to love by loving.

    Wajo, dat is wel erg overdreven, om zolang ergens heen te fietsen.


    Your make-up is terrible

    Overdrijven is ook een kunst,het is maar fietsen,er zijn wel ergere dingen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij moesten een keer zo 'n 45 kilometer fietsen ofzo. Gewoon voor de lol. Op kamp.


    Life is hard and then we die

    Wij moesten een keer op één dag 50 km fietsen met school. En daarbij kwam ook nog dat ik 12 km naar huis en naar school moest fietsen. Dus in totaal 74 km. Dus dat van jou valt nog hartstikke mee :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik fiets per dag 40 km x| en als ik het eerste uur heb zit ik 7 uur al op de fiets


    I love Marshawk

    Vroeger moesten ik en mijn broertje en zusjes echt bijna élke dag fietsen van mijn vader, en dan was het niet een rondje om het huis. Nee, het was echt helemaal verder fietsen dan Soesterberg (maar dan wel een omweg natuurlijk, waarom ook niet? --" ) en dan door naar het vliegtuigmuseum ofzo. En dat dan élke dag, dan gingen we natuurlijk soms ook naar Zeewolde fietsen om bij mijn oom op bezoek te gaan, en dan weer terug naar huis. Geloof me, dan ben je écht moe! En zeker als je wind tegen hebt. :Y)
    Maar ik ken wel wat voor je, breek gewoon je pols ofzo? Hielp bij mij ook, haha. (nouja, ik deed het niet expres. Het gebeurde gewoon echt) Wij gingen op kamp in groep 8 (natuurlijk wie niet?) maar we moesten dan wel fietsen daar helemaal naartoe. Ik had mijn spaakbeen of whatever gebroken (weetik, zit niet bij je pols :+) maar toen mocht ik dus meerijden met een lerares. Dus breek gewoon een pols ofzo, of gaat er echt helemaal niemand met de auto?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 15:30 ]


    †

    Dan zal ik maar zwijgen met m'n vijf uur door het bos lopen, berg op, berg af, berg op, berg af, met 30 graden. En dan ook nog eens ongesteld. Wat was dat leuk joh!


    No growth of the heart is ever a waste

    Nicol, lekker even de beentjes strekken!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    weetje dat ik dat best nog mee vind vallen :X
    Sommige mensen fietsen dat elke dag. Ik fiets 8 km heen en 8 km terug:X(weet het niet precies)
    Maar succes maar met vriendinnen wordt het fietsen toch wel hartstikke leuk.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    stupidlambx schreef:
    Ik fiets per dag 40 km x| en als ik het eerste uur heb zit ik 7 uur al op de fiets


    I'm a little bit lost without you <3

    Zeur niet, er zijn mensen die ergere 'kindermishandeling' hebben..

    Nee okee, ik vind het kut voor je :'D


    -

    wow lkker ver!! nou suc6 er mee


    love is in the air... but i can't fly

    Ik heb een keer 50 kilometer moeten fietsen door de bergen en over een brug van 1 kilometer lang die stijl om hoog liep, en het was 40 graden -_-'
    Dan mag je pas klagen =']
    Ik vond het echt niet leuk ze hadden we gezegt dat het maar 25 kilometer zou zijn =[

    [ bericht aangepast op 22 maart 2010 - 20:10 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    kunnen jullie neit met de bus of zo:D

    Zet je zonnebril op want het is vast lekker weer dan iPod mee. Je overleefd het wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.