• Ik ken een vriendin via de camping..
    en zij kent een jongen (i don't know how).
    en dankzij haar ken ik hem..
    and i think i'm gonna love him :$.
    alleen er zit 5 uur tussen (reis) ..
    en ik wil het eigenlijk niej eens (die verliefdheid of wat het ook is)..
    maar hij houd me s'avonds altijd vrolijk..
    en ik word soms gwn gek als hij een avond er gwn opeens niej is weetje =|
    dus ik wil niej contact verbreken zodat alles over gaat weetje..
    alleen ik weet niej of het wel verliefdheid is.. aangezien ik geen vlinders of zow krijg..
    alleen ik wil ook niej dat dit erger word...

    Help ? :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn vriend woont in Nieuw Zeeland, dat is 48 uur reizen! Ik zou een 'moord plegen' voor maar 5 uurtjes reizen. :Y)

    Je kan er toch 's weekends heen met de trein e.d.:Y)

    Maar als je het niet zeker weet, spreek eens een paar keer af samen, dan kom je er vanzelf achter of de vonk nog over slaat of niet.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2010 - 23:05 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Juaahh maar er bestaan ouders die zowiets niej ok vinden xd en ik et dus liever niej vertel.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    uhmm.. tjaa als ik jou waszou ik afwachten,, en anders gewoon een paar keer afspreken.. zo komt alles vanzelf wel goed..
    maar vind hij jou ook leuk ? want dat is ook handig om te weten .. $


    Life is a beautiful struggle

    Jah maar ehm ik wil dit helemaal niej weetje...
    (volgens mij zei ik dat al)
    als ik al verliefd ben wil ik et niet meer ..
    en als ik niej verliefd ben dan wil ik et niej worden ook.
    en wat hij van mij vind weet ik niej & ik wil et niej weten want dan word et alleen nog maar moeilijker weetje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Acapella schreef:
    Mijn vriend woont in Nieuw Zeeland, dat is 48 uur reizen! Ik zou een 'moord plegen' voor maar 5 uurtjes reizen. :Y)

    Je kan er toch 's weekends heen met de trein e.d.:Y)

    Maar als je het niet zeker weet, spreek eens een paar keer af samen, dan kom je er vanzelf achter of de vonk nog over slaat of niet.

    Sodeknetters, lekker praktisch. Waarom kies je iemand die op het verst verwijderde land ter wereld woont? :'D Nou Ivan, dat is omdat liefde jóu kiest. (Was even in gesprek met mezelf).

    ON: Ik zou het niet weten, de meeste verre afstandsrelaties eindigen in een flop. Sterker nog, ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen waarbij het werkt :/ So.. sorry, I'm kinda useless right now.
    Niet is trouwens met een T.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij is niet niet echt verliefdheid, maar meer een hele mooie, goede vriendschap. Het is natuurlijk niet fijn dat hij zo ver weg woont, maar er bestaat altijd msn en internet.
    En als je besluit om een keer naar hem te gaan, dan is er nog altijd een trein!


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    @Ivan, ik was ook niej van plan om een realatie met hem aan te gaan =|
    Ik weet dat het niet is =$ alleen ik zeg en typ meestal gewoon niej. Een gewoontje =$

    @Trekvlek (ik moet echt namen leren kennen), weet niej wat ik moet zeggen alleen ben blij om te horen dat et geen verliefdheid is. en inderdaad er is msn en internet (desnoods mobiel [a']) en jah er is trein en de bus.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    I think your in love ;)


    If you believe in yourself anything is possible

    Ivan schreef:
    (...)
    Sodeknetters, lekker praktisch. Waarom kies je iemand die op het verst verwijderde land ter wereld woont? :'D Nou Ivan, dat is omdat liefde jóu kiest. (Was even in gesprek met mezelf).

    ON: Ik zou het niet weten, de meeste verre afstandsrelaties eindigen in een flop. Sterker nog, ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen waarbij het werkt :/ So.. sorry, I'm kinda useless right now.
    Niet is trouwens met een T.


    Hola! :'D
    Ik heb een lange-afstandrelatie, en die werkt na 9 maanden nog altijd, maar je hebt ook wel deels gelijk, lange-afstandrelaties zijn moeilijk, en als je er allebij niet vollédig voor gaat, dan komt er niets van.

    Het is ook zo jammer dat je niet zelf kan kiezen op wie je wilt worden...


    .

    Marilena schreef:
    Het is ook zo jammer dat je niet zelf kan kiezen op wie je wilt worden...


    Dat is et inderdaad


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien is het ook gewoon heel vriendschappelijk, dat heel leuk vinden? Ik had net hetzelfde voor, net hetzelfde gevoel, maar het was duidelijk geen liefde..


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ivan schreef:
    (...)
    Sodeknetters, lekker praktisch. Waarom kies je iemand die op het verst verwijderde land ter wereld woont? :'D Nou Ivan, dat is omdat liefde jóu kiest. (Was even in gesprek met mezelf).

    ON: Ik zou het niet weten, de meeste verre afstandsrelaties eindigen in een flop. Sterker nog, ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen waarbij het werkt :/ So.. sorry, I'm kinda useless right now.
    Niet is trouwens met een T.


    Haha. (':
    Gelukkig heb je jezelf goed beantwoord!
    Ik kan er ook niks aan doen dat hij de leukste en liefste van allemaal is!

    En tja, het gras is nou eenmaal groener aan de andere kant.

    We houden het al meer dan 2 jaar met gemak vol en het is de moeite waard dus. ^^


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    als je niet echt vlinders voelt zou het kunnen zijn dat het kalverliefde is of dat je hem gewoon aantrekkelijk en leuk vindt, maar niet echt van 'wauw, im in love'.
    Jsmmer dat er 5 uur tussen zit, maar jullie kunnen contact hebben via msn, hyves, mobiel enz. En thank god dat er treins zijn
    xx


    Een dag niet aan Torres gedacht,is een dag niet geleefd

    Diffuse schreef:
    (...)

    Hola! :'D
    Ik heb een lange-afstandrelatie, en die werkt na 9 maanden nog altijd, maar je hebt ook wel deels gelijk, lange-afstandrelaties zijn moeilijk, en als je er allebij niet vollédig voor gaat, dan komt er niets van.

    Wauw, dat zet de teller op 1 :'D _O_


    No growth of the heart is ever a waste