• Niemand kijkt achter de bladzijdes. Iedereen leest alleen het verhaal dat die persoon heeft opgeschreven. De persoon zijn fantasie, hun wereld die naar buiten wordt gebracht. Maar wie zijn die personen. Hoe leven ze? En belangrijker wat houdt ze bezig? Schrijvers worden vaak vergeten. De lezers lezen alleen maar de naam en gaan dan naar het verhaal. Op internet sites vind je wel eens informatie over ze, maar nooit de informatie die relevant is. We gaan een kijkje nemen in het leven van een schrijfster, genaamd Tamara. Ze is pas 17 en heeft één boek uitgegeven dat een bestseller is. En ze is op weg naar haar tweede.

    Het word een Tokio Hotel verhaal. Ik had nog niemand gezien die zoiets deed, zal ik het doen?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 20:03 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lijkt me echt wel origineel en leuk.
    Doen :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het klinkt al prachtig, maar er zit en foutje in. :Y) Sorry haha.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dolce schreef:
    Het klinkt al prachtig, maar er zit en foutje in. :Y) Sorry haha.

    Ik zie er twee.

    Maar ik vind het een leuk idee, maar ik hou niet van Tokio Hotel dus lezen zal ik hem niet.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 19:00 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik zie er twee.

    Maar ik vind het een leuk idee, maar ik hou niet van Tokio Hotel dus lezen zal ik hem niet.

    Wat is de tweede dan?
    Ik nam al aan dat de eerste TH was.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Houdt ze bezig.
    De lezers..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En nou maar hopen dat ik het goed heb.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En ze op weg naar haar tweede.
    Ze lezers lezen


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Idd domme, domme fouten van mij ><
    En dat nog voor een beta reader.
    Snel veranderd :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hihi, fouten zijn menselijk.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Owja, en de gesprekken die worden gevoerd zijn echt in het Duits of echt in het Engels. Zo lijkt het echter.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het goed, maar het Tokio Hotel gedeelte zou ik persoonlijk eruit laten :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Origineel, doen!

    Doen! Al zou ik hem liever non-TH hebben.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Elphaba schreef:
    Doen! Al zou ik hem liever non-TH hebben.

    Ik snap jullie punt maar als ik het non th ga doen ben ik bang dat ik niet genoeg ideeën er voor heb


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Origineel! Zou leuk zijn. Alleen zou ik er geen TH in doen.