• .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:34 ]

    Mag ik een man (rechterhand) en voor nu ook een dame? c;


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Mag ik een man (rechterhand) en voor nu ook een dame? c;


    Natuurlijk, ik zet je erbij!

    Zou ik een vrouwelijke rol mogen?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Zou ik een vrouwelijke rol mogen?


    Natuurlijk, ik zet je erbij!

    Mag ik een mannelijke rol?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jian schreef:
    Mag ik een mannelijke rol?


    Je staat erbij!

    Zou ik een mannelijke rol mogen?


    How far is far

    Hemm schreef:
    Zou ik een mannelijke rol mogen?


    Natuurlijk, ik ga je erbij zetten!

    DUSTIN 'BLUE' COLE SCOFIELD

    ««« Life just sucks when all you know is the bottom. »»»

    NAAM:
    Dustin Cole Scofield

    Dustin: fighter
    Cole: Victory

    Dustin zijn gangnaam is blue en word dan ook nooit bij zijn ehte naam genoemt. Hij is aan deze bijnaam gekozen door geen beter reden dan zijn ogen die sprekend blauw zijn.


    LEEFTIJD:
    26, maart 4, Pisces


    NATIONALITEIT:
    Latijns-Amerika, Rio de Janeiro


    RANG:
    High Gangster, ◆ Dustin zit al vanaf zijn 12de bij de gang en heeft intussen zijn weg omhoog gewerkt. Erg veel te zeggen heeft hij alleen niet en dit is ook niet wat hij wilt. Dustin zit veelte veel op zijn plek als afperser en hitman



    ««« It's not your choice, there's no escaping it. »»»




    PERSOONLIJKHEID:
    ◆Overtuigend
    Kan nog sneeuw verkopen aan een eskimo
    ◆Loyaal
    Gaat voor je door het vuur
    ◆Trots
    Zal nooit zijn fouten toegeven
    ◆Dominant
    Laat zich niet snel wat vertellen
    ◆Scherpzichtig
    Prikt door iedereen heen
    ◆Ongeduldig
    Hij zal op niemand wachten
    ◆Koppig
    Gaat zijn eigen gang
    ◆Standvastig
    Houd voet bij stuk
    ◆Onbevreesd
    Kent geen angst
    ◆Roekeloos
    Denkt niet na voordat hij iets doet

    UITLEG:










    ««« We're still so young and desperate for attention. »»»

    UITERLIJK:
    Johnny Edlind

    ◆ Lengte • 1.80
    ◆ Figuur • Afgetrained, geen graatje vet.
    ◆ Haar • Donkerblond, warrig
    ◆ Wenkbrauwen. • Dik, donderblond
    ◆ Oogkleur • Blauw
    ◆ Lippen • Vol, licht van kleur
    ◆ Kenmerken • Van top tot teen onder de tatoages
    ◆ Kledingstijl • Casual, maar modieus
    ◆ Accessoires • Kerting van zijn overleden tweelingbroer

    ««« There's nothing glorious in dying. Anyone can do it. »»»





    BIOGRAFIE:
    ◆Moeder: Liza Catharina Brown, 44
    ◆Vader: Onbekend
    ◆Stiefvader: Marcus Scofield
    ◆Tweelingbroer: † Brandon Mitchel Scofield, 22 geworden †
    ◆broer: Kellin Alexander Scofield, 28
    ◆Halfzusje: Maddison Andrea Scofield, 20
    ◆Halfzusje: Catharina Hazzel Scofield, 18
    ◆Halfbroerje: Chris Harold Scofield, 15


    UITLEG:
    Dustin heeft geen makkelijk jeugd gehad. Hij is opgegroeit in een groot gezin die het moest doen met een schaar inkomen. Zijn vader heeft hij nooit gekend en is opgevoed door zijn stiefvader, waar zijn moeder nog drie kinderen mee kreeg. Dustin heeft in het gezin altijd moeten vechten voor zijn plek en zichzelf moeten bewijzen, samen met zijn oudere broer en tweelingbroer. Uiteindelijk zijn ze samen naar hun echte vader opzoek gegaan. Deze bleek in de bende van Rio de Janeiro te zitten, maar al overleden toen ze hierachter kwamen. Omdat het thuis niet goed ging en ze in zijn voetsporen wilde kijken, zijn Dustin en zijn tweelingbroer, Brandon, beide in de bende gestapt. In de hoop die de familie te vinden, die ze thuis niet leken te hebben. De familie kregen ze. Dustin raakte enkel zijn echte erdoor kwijt. Brandon raakte op zijn 22ste zwaar gewond in een schietpartij en heeft deze niet overleefd.


    RELATIES:




    EXTRA:
    LIKES



    DISLIKES



    [ bericht aangepast op 25 okt 2018 - 21:53 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 1 nov 2018 - 19:45 ]


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    .

    [ bericht aangepast op 10 dec 2021 - 19:35 ]

    D I M I T R I      "F R E D D I E"      F R A N C I S      A N T O N O V




    N A A M
    D I M I T R I
    F R A N C I S
    A N T O N O V
    Bijnaam —
          Dimitri wordt sporadisch bij zijn echte naam genoemd. Hij gaat door het leven met de naam Freddie, afgeleid van zijn tweede naam Francis. Vele weten dan ook niet dat zijn daadwerkelijke voornaam Dimitri is.


    L E E F T I J D
          24, 24 december '93


    G E S L A C H T
          Mannelijk

    G E B O O R T E P L A A T S
          St. Petersburg, Rusland

    R A N G
          Hitman. Freddie heeft niet vrijwillig gekozen voor carrière als huurmoordenaar, het was een kwestie van moeten. Echter is hij wel enorm goed in wat hij doet. Hij heeft zijn lengte en postuur mee voor de baan en is ook nog een vrij behendig en zorgvuldig in wat hij doet.


    I N N E R L I J K
    Aanhankelijk
    Chaotisch
    Slim
    Sluw
    Zorgzaam
    Eigenzinnig
    Wispelturig
    Koppig
    Ondeugend
    Kwetsbaar
    Roekeloos
    Humoristisch
    Kort lontje
    Expressief
    Luidruchtig
    Jaloers
    Terughoudend
    Charmant
    Rusteloos
    Standvastig
    Laag zelfbeeld
    Brutaal
    Dominant
    Praktisch
    Goed hart
    Romantisch
    Impulsief
    Energiek
    Achterdochtig
    Behendig



    U I T E R L I J K
    Lengte — 172 centimeter
    Lichaamstype
          — Figuur ★ Tenger
          — Tatoeages ★ Op zijn armen en borst.
          — Piercings ★ Geen
          — Littekens ★ Zijn werk heeft de nodige littekens met zich meegebracht zo'n beetje over zijn hele lichaam.
    Huid
          — Huidskleur ★ Bleek
    Gezicht
          — Wenkbrauwen ★ Bruin
          — Wimpers ★ Lang, bruin
          — Ogen ★ Fel blauw
          — Neus ★ Dopneus
          — Lippen ★ Smal
          — Kenmerken ★ Is vaak ongeschoren
    Haren
          — Haarkleur ★ Bruin
          — Haarlengte ★ Half lang
          — Haarstijl ★ Stijl
    Handen
          — Gebruikte hand ★ Links
    Stem
          — Accent ★ Overduidelijk aanwezig
          — Stem ★ Apart stem geluid





    G E S C H I E D E N I S

    Freddie is geboren op een koude kerstavond in St. Petersburg te Rusland. Echter waren zijn ouders niet bepaald blij met hem. Als gevolg van ongeplande tienerzwangerschap werd Freddie meteen opgegeven voor adoptie en bracht hij zijn dagen door in een weeshuis tot de dag dat hij geadopteerd zou worden. Freddie was geen makkelijk kind, bleek. Freddie was een enorm druk en actief kind. Hij was een kleine wijsneus en had overal een weerwoord op. Hij kon moeilijk om gaan met de andere kinderen, met name omdat hij anders was en vaak getreiterd werd daarmee. Hij werd al snel bestempelt als probleemkind, een kind wat dus buiten de boot valt als het om adopteren gaat. Natuurlijk kiest iedereen altijd de gemakkelijke, lieve kinderen. Het enige wat Freddie nodig had was een beetje meer leiding in de goede richting en aandacht, het geen wat hij dus niet kreeg. Hij heeft tot zijn achtste jaar in het weeshuis gezeten. Er werd goed voor hem gezorgd, maar echt liefde kreeg hij niet. Hij was door het dolle heen toen hij geadopteerd werd door een koppel uit Rio de Janeiro die geen kinderen konden krijgen. Hij kreeg eindelijk zijn eigen familie. Helaas voor Freddie was dit van korte duur. Freddie kwam vaak in ruzies terecht. Hij was niet op zijn mondje gevallen en schroomde niet om zijn vuisten te gebruiken waar nodig. Ook al was het zijn schuld niet, hij was immers de geen die gepest werd, werd hij er toch op aan gekeken en bestempelt als kind met agressie problemen. Zijn adoptie ouders konden hier niet mee om gaan en hebben hem dus weer opnieuw afgestaan aan een weeshuis, dit keer in Rio de Janeiro. Dit maal heeft hij in het weeshuis gezeten tot hij tien jaar werd tot hij opnieuw geadopteerd werd. Nu werd hij niet teruggebracht vanwege zijn gedrag, maar deze ouders waren nooit thuis en lieten Freddie aan zijn lot over. Als hij iets verkeerd deed kreeg hij een pak rammel en niet van een laag kaliber. Hij heeft het hier vier jaar volgehouden tot hij op zijn veertiende besloot weg te lopen. Freddie heeft door al deze afwijzingen een enorm laag zelfbeeld gecreëerd en voelde of hij niets waard was. Niemand hield toch van hem. Hierdoor viel hij in de slechte gewoon van zelfdestructief gedrag. Met het geld wat hij kreeg door op straat te bedelen, smerige klusjes te doen of te stelen kocht hij drank, sigaretten en drugs. Ook liet hij de ene na de andere tattoo op zijn huid vereeuwigen in de meest ongure tattoo tentjes. Het kon hem geen ene reet meer schelen wat er met hem gebeurde.
    In de tijd dat hij op straat leefde sliep hij in de meest duistere steegjes van Rio de Janeiro en leerde daar op hardhandige wijze kennis maken met het leven. Hij was niet geschoold, zijn garderobe telde op dat moment niet meer dan een enkel setje kleding en echt Engels communiceren kon hij niet. Een baan zien te krijgen was dus een onmogelijk iets, tot hij plots gevraagd werd iemand zijn smerige zaakjes voor hem op te lossen, moorden dus. In eerste instantie was Freddie niet kapot van het idee om iemand koelbloedig om te leggen, maar het drong al snel tot hem door dat hij geen keus had wilde hij blijven leven. Hij moest toch op een manier aan zijn geld zien te komen. Voor deze baan maakte het helemaal niet uit dat hij geen scholing had, wat hij droeg of dat hij amper Engels kon spreken. Zolang het geen wat gedaan moest worden gedaan werd was het goed. Freddie was altijd al klein en tenger gebouwd wat hem automatisch al sneller en onopvallender maakte dan de gemiddelde man. Daarbij zag hij er ook nog eens onschuldig uit. Al met al leek hij de perfecte assassin en bewees dit ook te zijn. Freddie bleek een natuurtalent te zijn als het aankwam op onopgemerkt iemand aan zijn eind brengen. Hij was snel, voorzichtig, behendig en ging zorgvuldig te werk. Dit leed er toe dat hij opdracht na opdracht ontving. Hij kon nu makkelijk zijn brood verdienen en kon zelfs een klein appartementje huren. Tot zijn geluk er op een dag mee ophield. Zijn poging om een lid van een befaamde bende om te leggen mislukte en hij werd gevangen genomen. Hier maakte hij kennis met iemand van de bende waar hij deze dagen in zit, die op dezelfde persoon als hij uit was. Freddie werd bevrijd door deze en meegenomen naar zijn bende. Na zichzelf bewezen te hebben werd hij opgenomen in de bende. Hij was nu niet meer alleen en had ook gelijk meer bescherming.
         
    E X T R A

    Likes —Gambling, tattoo's, fast moving vehicles, smoking, drinking, drugs, unity, love, affection, the number 28, music.

    Dislikes —Betrayers, his job, guilt, money, responsibilaties, being sober, deep thoughts, hate, strong smells.

    Talen —
    Russisch, Engels

    Seksualiteit —
    Biseksueel. Het maakt hem niet uit door wie, zolang hij maar affectie krijgt.

    Angsten —
    Dat niemand ooit van hem zal houden


    How far is far

    Mag ik nog meedoen?


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Mag ik nog meedoen?


    Natuurlijk! Al moet ik wel zeggen dat ik niet zeker weet of deze RPG door zal gaan ivm eventuele te weinig animo

    6 mensen is al een aardig groepje (: Ik doe gewoon mee en we zien wel (:

    Wat heb je nodig?


    Bowties were never Cooler