• Niemand kijkt achter de bladzijdes. Iedereen leest alleen het verhaal dat die persoon heeft opgeschreven. De persoon zijn fantasie, hun wereld die naar buiten wordt gebracht. Maar wie zijn die personen. Hoe leven ze? En belangrijker wat houdt ze bezig? Schrijvers worden vaak vergeten. De lezers lezen alleen maar de naam en gaan dan naar het verhaal. Op internet sites vind je wel eens informatie over ze, maar nooit de informatie die relevant is. We gaan een kijkje nemen in het leven van een schrijfster, genaamd Tamara. Ze is pas 17 en heeft één boek uitgegeven dat een bestseller is. En ze is op weg naar haar tweede.

    Het word een Tokio Hotel verhaal. Ik had nog niemand gezien die zoiets deed, zal ik het doen?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2010 - 20:03 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Elphaba schreef:
    Doen! Al zou ik hem liever non-TH hebben.

    Je zou ook kunnen doen dat het boek over TH gaat. Niet teveel daarop richten, maar wel kleine inlichtingen ofzo. Ik weet niet wat je van plan was :$

    het ziet er wel leuk uit , alleen ga ik hem niet lezen omdat ik geen TH fan ben xs


    There's nothing like us.