• Gegroet(cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Kunnen we naar Eindhoven? Dan mag ik mss


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Ja heel dicht ^^ ik hou van Brugge x'D

    Whaaa cool <3
    Toen moestte we daar op uitstap met de trein en voor middageten moest je zelf maar zoeken, eer dat we daar een broodjes zaak hadden gevonden :O
    Aan brugge heb ik slechte herinneringen ><


    Tanya is de beste.

    Kunnen we naar Eindhoven? Dan mag ik mss

    Waar ligt dat? BE of NE?


    Tanya is de beste.

    (...)
    Whaaa cool <3
    Toen moestte we daar op uitstap met de trein en voor middageten moest je zelf maar zoeken, eer dat we daar een broodjes zaak hadden gevonden :O
    Aan brugge heb ik slechte herinneringen ><
    WAT slechte herinneringen =O het staat vol met broodjeszaken in de winkelstraat x'D

    (...)WAT slechte herinneringen =O het staat vol met broodjeszaken in de winkelstraat x'D

    De helft van de middagpauze hebben wij moetten zoeken achter zo een stomme broodjesding en nog gaf die broodjeszaakmens mij het verkeerde broodje :O En dan was de middag al om ><


    Tanya is de beste.

    Kunnen we naar Eindhoven? Dan mag ik mss
    Dat is 1 uur 56 min. van mij =O en ik weet echt niet welke trein ik dan moet nemen =O

    (...)Dat is 1 uur 56 min. van mij =O en ik weet echt niet welke trein ik dan moet nemen =O

    Maar helleuuuu; waar is dat? :'D


    Tanya is de beste.

    (...)
    De helft van de middagpauze hebben wij moetten zoeken achter zo een stomme broodjesding en nog gaf die broodjeszaakmens mij het verkeerde broodje :O En dan was de middag al om ><
    oohh stom =S moest je maar naar de Pizzahut gaan x'D

    (...)
    Maar helleuuuu; waar is dat? :'D
    NL

    (...)oohh stom =S moest je maar naar de Pizzahut gaan x'D

    Whaa, die had ik gezien, maar daar hadden we geen tijd meer voor :')

    En niemand van die brugse mensen dat daar rondlopen weet ook maar IETS zijn ofzo :'O


    Tanya is de beste.

    (...)oohh stom =S moest je maar naar de Pizzahut gaan x'D
    Jhaa wij liepe daar wel als kiekens zonder kop, denkje dat we dan een pizza hut vonde?? xD

    (...)NL

    Volgens mij ga ik dat nooit mogen :'S NE is iets te ver, in België mag ik denk ik wel met trein ergens heen gaan, maar NE is te ver denk ik ><


    Tanya is de beste.

    (...)
    Volgens mij ga ik dat nooit mogen :'S NE is iets te ver, in België mag ik denk ik wel met trein ergens heen gaan, maar NE is te ver denk ik ><
    . 1 uur 32 min. is het voor jullie

    - gaat beneden even ice tea green halen <3 -


    Tanya is de beste.

    (...)
    Whaa, die had ik gezien, maar daar hadden we geen tijd meer voor :')

    En niemand van die brugse mensen dat daar rondlopen weet ook maar IETS zijn ofzo :'O
    Brugge loopt dan ook vol met toeristen x'D