• Lucky people


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als we nu allemaal dood gaan zijn we samen in de hemel *engelliedje* NOT ik ga zooo erg naar de hell -.-'

    Pff :'(


    Tanya is de beste.

    Ik zou al met een andere vriendin naar TH gaan, dan laat ik haar vallen
    :S:(

    Als we nu allemaal dood gaan zijn we samen in de hemel *engelliedje* NOT ik ga zooo erg naar de hell -.-'

    Wha :'(


    Tanya is de beste.

    Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (huil)

    Mss ga ik ooit een keer met mijn vader naar Antwerpen, dan kunnen we daar heen? Maar dat zla minstens ene half jaar duren -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    En dan nog, Hein mag nooit naar een concert in BE hé :'( En wij niet naar een concert in NE :S Omdat die bijna altijd de dag na elkaar vallen :S Bij mijn ouders moet er altijd tijd tussen zitten . :'(


    Tanya is de beste.

    Jha?

    En dan nog, Hein mag nooit naar een concert in BE hé :'( En wij niet naar een concert in NE :S Omdat die bijna altijd de dag na elkaar vallen :S Bij mijn ouders moet er altijd tijd tussen zitten . :'(
    Jhaa daar heb je een punt WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH (huil)

    waarom ben ik nu vrolijk??? WAAROM ik wil triest zijn

    Jhej snif da ben ik snif snif

    IK WIL JULLIE KUNNEN ZIEN, ZOMETEEN GA IK MET DINGEN SMIJTEN - is nog bozer -


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    * is sip * en niet boos :( Wil wenen (huil)

    IK WIL JULLIE KUNNEN ZIEN, ZOMETEEN GA IK MET DINGEN SMIJTEN - is nog bozer -

    Pff :'(


    Tanya is de beste.

    * weent *(huil)