• Ja, ik haat liefde. Er vallen alleen maar jongens op mij die ik niet kwijt wil als vriend of vieze oude kereltjes die ouder dan dertig zijn.
    En als ik een keer verliefd ben, dan wordt het nooit wat eigenlijk. Mijn vorige crush is nu een van mijn beste vrienden, maar daar ben ik ook blij mee hoor.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ja dat dacht ik eerst ook altijd (:


    -

    Damn, ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd en aan de ene kant voelt het kut (eten is moeilijk, denken is moeilijk, ik word steeds ijdeler) en aan de andere kant heel erg leuk (kriebels in je lijf, vrolijk, opgewekt gevoel blablabla). Maarja... die jongen voelt hetzelfde voor mij. Dus dat is handig.
    Iedereen zij altijd: "jouw tijd komt wel." Ja, ik vond het ook bullshit toen ze dat zeiden. Maar het is echt waar! Gewoon geduldig wachten, je komt vanzelf wel iemand tegen ;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    ik heb ook dat probleem.
    maar nu heb ik een vriendin en ze heeft net een vriendje en ze plakken de hele tijd aan elkaar precies een siamese tweeling. & als ik dat zie denk ik toch wel dat soms niet verliefd zijn ook wel zijn voordelen heeft (':


    There's nothing like us.

    Sentiment schreef:
    Liefde stinkt. Ik begin er toch echt aan te twijfelen of echte liefde wel bestaat. Ik zie het nergens.


    he-le-maal mee eens


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Sommige mensen vinden op hun 30ste pas de 'ware'. Daar wil ik mee zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken over vriendjes. Je kan beter wachten tot er iemand is die echt om je geeft, dan dat je met de eerste de beste die verliefd op je is iets begint.


    If you want perfection, buy a Barbie

    Diegenen met een vriendje gaan het hier oneens mee zijn, diegenen zonder gaan het met je eens zijn. Verschilt van persoon tot persoon, maar liefde bestaat echt wel hoor (:

    shit happens ;x

    Ik snap hoe je je voelt.. ik trek ook alleen maar nerds aan. :(


    it's so empty living behind these castle walls