• Dit gaat nogal een lang verhaal worden...

    Ik heb morgen een presentatie voor engels, een hele belangrijke presentatie, aangezien hij meetelt voor mijn schoolexamen en ik in mijn examenjaar zit. We mochten zelf ons onderwerp uitzoeken, ik koos alcoholisme, omdat dat een onderwerp is waar ik veel over weet en waar ik mensen op attent wil maken.

    Het zit dus zo, ik had eigenlijk een maand geleden mijn presentatie, maar aangezien ik toen met 40 graden koorts lekker in men bedje lag kon ik hem niet doen. Nu heeft de lerares hem dus verplaatst, naar morgen. Dit is echt de slechtste timing ooit.

    Deze week is al verschrikkelijk voor me, ik overdrijf hier dus niks van. Het is niet verschrikkelijk als in 'ik heb heel veel huiswerk' of 'ik ben oververmoeid', nee. Aankomende zaterdag en zondag is het precies 2 jaar geleden dat mijn vader zelfmoord heeft gepleegd en ik het te horen kreeg. Dat is voor mij al moeilijk genoeg, maar hij was dus een alcoholist, een zware alcoholist. Dit was toentertijd één van mijn belangrijkste redenen om het onderwerp alcoholisme voor mijn presentatie te nemen, aangezien ik altijd dingen kies de me aangaan en waar ik veel van weet -vorig jaar was het zelfmoord-. Nu maak ik die presentatie en ik zit er echt helemaal doorheen. Het is deze week gewoon heel moeilijk voor mij om het hier over te hebben en ik zit hier nu al bijna huilend. Het probleem is dus, ik ben doodsbang, dat ik morgen instort tijdens mijn presentatie. Ik ben bang dat ik al mijn tekst ga vergeten en dat ik in huilen uitbarst, omdat alles me teveel aan mijn vader doet denken. Ik vind het op het moment gewoon echt heel moeilijk en zit er helemaal doorheen, echt helemaal. Ik heb nu ook even het gevoel alsof ik me aanstel en aan het zeuren ben, maar ik ben dus echt bang voor morgen en voor mijn presentatie. Ik moest dit gewoon even ergens kwijt.

    Bravo voor iedereen die dit allemaal gelezen heeft =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    wouw, ik vind het echt erg voor je...

    ik vind totaal niet dat je je aanstelt, de rest gaat ook wel begrijpen dat je het moelijk hebt omdat het je aan je vader doet denken

    sterkte.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Verwijt jezelf alsjeblieft niets, en denk niet dat je zeurt. Dit is hartstikke moeilijk voor je, dat is meteen duidelijk.
    Wat ik zou voorstellen, is dat je voor je presentatie hebt verteld aan de docent (als je dat wil en durft) waar je mee zit, en dat je het toch probeert. Dan doe je de presentatie, en als het echt niet gaat zeg je dat tegen de docent. Die moet dat vast begrijpen.
    Heel veel succes meis! <3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dank jullie wel <3


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Weetje..... Het is niet erg als je huilt... Probeer de situatie uit teleggen en als je dan huilt dan zal niemand het erg vinden... Dan is het juist wel goed... Geeft wat extra pit aan je presentatie;)

    Veel succes (Y)

    Veel succes Sam <3
    Als je het écht niet wilt doen, hoef je het vast niet als je het uitlegt. Kimsel is er altijd voor Samsel <3


    believers never die.

    Heel veel sterkte <3
    Dit moet echt heel moeilijk voor je zijn. Aan de andere kant is het natuurlijk wel de perfecte manier om mensen op de feiten te drukken.
    Ik zou het wel even tegen je docent zeggen wat er speelt, maar er zeker niet onderuit proberen te komen. Zoiets is wel belangrijk in je verwerkingsproces. Als je hier doorheen komt, weet je echt meteen hoe sterk je in je schoenen staat.
    En als je het alleen al probeert, sta je ook al hartstikke sterk.
    Heel veel sterkte in ieder geval <3


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.