• Ik heb juist naar een aantal foto's gekeken van mij een vriendin van 2 jaar geleden ongeveer. En dan pas kom je pas tot het besef hoe hard mensen kunnen veranderen en hoe hard je een tijd kunt missen die voorbij is. En dan begin ik het echt rot te voelen omdat ik dan die vriendin terug wouw over hoe ze toen was -ja, iedereen veranderd wel- omdat de tijden toen veel leuker waren.
    Zijn er nog mensen met een soort van zelfde gevoel?

    ik ben blij dat ik van sommige mensen af ben ...


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, best vaak. Maar meer dat ik mensen waarmee ik vroeger bevriend was graag terugwil.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat hoort bij het leven.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja soms wel ja en dat is behoorlijk kut.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, dat heb ik ook. Opzich mis ik dat best wel want het waren mensen waar ik heel goed mee overweg kon. Maar blijkbaar was de vriendschap niet sterk genoeg haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ja, zeker!


    Some people make the world special just by being in it

    Trafficlight schreef:
    Dat hoort bij het leven.


    Tanya is de beste.

    Dat ken ik maar al te goed


    dream, dare, fly!

    Ja, dat gevoel heb ik ook, ik mis mijn oude vrienden verschrikkelijk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik weet het. Het was zoveel vrijer.
    'Kom je buitenspelen?'
    'Even aan mama vragen.'

    'Kom we gaan picnicken!'
    'Even aan mama vragen.'

    'Bedankt voor het spelen!'
    'Graag gedaan hoor.'

    Etc.
    -zucht-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    al mijn vrienden van vroeger of basisschool ben ik echt totaal niet meer bevriend mee.
    En sommige oude klasgenootjes heb ik op hyves, maar ik ben blij dat ik nooit met ze praat.
    Dat ik van ze af ben.
    maarja,
    iedereen zijn eigen mening

    Ik mis gwn de tijden van vroeger..
    Ook me mensen waar ik mee speelde, heel vroeger xD En die mis ik toch wel ma ja, tijd sta ni stil e :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ik droom de laatste tijd over een meisje(was mijn bff in groep 1 t/m 5 en daarna werden we vrienden) waarmee ik nu hele erge ruzie mee heb..
    Ik mis der best wel maar hoe ze vroeger was...maja die tijden kan je niet terug draaien..


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik werd op de basisschool gepest. Veel vrienden had ik niet (: Nu vind ik het totaal niet erg, want ik zou niet eens met die mensen om wíllen gaan. Niet om wat ze tegen me gedaan hebben, maar om de personen die ze zijn. Écht dom en alleen maar met zichzelf bezig. Dat soort types kan ik het niet mee vinden.
    Een vriendin van mij is heel erg veranderd. En dat vind ik aan de ene kant superjammer, maar aan de andere kant ben ik zo ontzettend blij dat ik haar nog steeds heb. Maar twee jaar geleden was het gewoon veel onbezorgder en lachen om niets. Nu is alles zo ontzettend serieus en heb ik soms het idee dat we te snel volwassen zijn geworden. Haar situatie is best erg en mijn ouders zijn anderhalf jaar geleden gescheiden, waardoor ik op mezelf aangewezen werd en ik veel zelfstandiger ben geworden.
    Ik voel me nu ook nog steeds volwassener dan andere vriendinnen van me. En die zeggen dat ook voor me. "Ja, jij denkt daar nu al heel anders over. Jij bent gewoon iets verder al daarin." blablabla dat soort shit.
    Maar als ik nu terugkijk naar bepaalde vriendinnen uit de eerste klas... Jezus, wat zaten daar twee ontzettend saaie personen bij... Die hebben de rest van hun leven en dagelijkse routine al helemaal uitgestippeld O.o


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ja.


    -