• Suuuuper raar!
    Laatst was ik een keertje uitgegaan met een paar vriendinnen naar een feestje. Daar was dus een soort ranja, waarvan ik wist dat er alcohol in zat. Ik en vriendinnen dronken ervan er werden niet normaal vrolijk, blij, gelukkig en liefdevol. Dus we hadden zo ongeveer de leukste avond ooit, aangezien iedereen op dat feestje zich zo gedroeg:')
    Maar wij dachten dat het kwam door de alcohol. Maar later hoorde ik dat er vloeibare XTC in die punsh had gezeten :O....
    Dus ik heb dus zonder het te weten drugs gebruikt.. Ik was echt geschrokken toen ik het hoorde!
    Iemand anders ooit in aanraking geweest met drugs?


    Don't just dream, make them come true.....♥

    @ KirstenSnaps&XxLegendxX
    Holy shit. ._.
    Oké, dus het is een bad trip, uitgesproken in het Engels. Ik dacht dat het iets met een bad te maken had.
    Jezus, lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Weet je ook wie het gedaan heeft of wie er verantwoordlijk voor is? Want eigenlijk moet je er zowieso op zijn minste wat tegen zeggen. Aangifte doen gaat misschien wat ver, maar iemand drugs voeren is gewoon strafbaar en al helemaal harddrugs aan een minderjarige.


    Jaa ik weet wie het heeft gedaan, hij heeft het me zelf verteld. En ik heb hem er wel stevig van gezegd wat ik er van vond. Alleen is het een hele goede vriend van een vriendin van mij, dus heb niets tegen de politie gezegd ofzo, we waren ook wel de enige minderjarige op dat feestje. Maar hij heeft me wel gezegd dat hij het nooit meer zal doen zonder het eerst tegen ons te zeggen, en dat het hem speet...


    Don't just dream, make them come true.....♥

    Dealer schreef:
    @ KirstenSnaps&XxLegendxX
    Holy shit. ._.
    Oké, dus het is een bad trip, uitgesproken in het Engels. Ik dacht dat het iets met een bad te maken had.
    Jezus, lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken.


    Lol, ik heb een trip naar bad


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Genius schreef:
    Wtf dat is echt gewoon sick :x

    & ja. Ben er wel eens mee in aanraking geweest.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    nee nog nooit daarmee in aanraking geweest :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Zaitsev schreef:
    Sodeju :o

    & Nee, ik niet.


    hoi, jij bent leuk.

    Wtf, als je weet wie het zijn zou ik niet twijfelen om ze aan te geven!
    Ik ben zelf nooit in aanraking geweest met drugs, een paar vrienden van me blowen alleen maar that's it.


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat is pas erg oO
    En ja, ben al met verschillende soorten drugs in aanraking gekomen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, en amai ik zou ook verschieten als ik het te horen krijg Ö


    Your Butt is Mine!

    Lekker dan.. T_T
    Zelf heb ik wel eens wat geprobeert, maar dat komt ook omdat zowat heel mijn klas eraan doet en daarom hoef ik er niks voor te betalen, etc.


    Protège moi de mes désirs.

    Zaitsev schreef:
    Sodeju :o

    & Nee, ik niet.

    Dat is echt erg ;o

    Genius schreef:
    Wtf dat is echt gewoon sick :x

    & ja. Ben er wel eens mee in aanraking geweest.

    Nop only alcohol


    All the shit I did tonight those be the best memories

    ;O
    ik zal zoiets nooit aannemen hoor ;o

    nope ben pas 12 :]


    Dress me, I'm your manne-quin