• Want ik ben al de hele dag hyper en ontzettend vrolijk. Ik heb de hele dag gelachen, mezelf een paar keer voor schut gezet door heel blij in mijn handen te klappen en 'jippie' te roepen, konijntjes gevouwen, gelachen, van stoelen afgevallen, gekke bekken aan het trekken, melig doen met mijn beste vriendin en ik heb een onwijs coole pleister op mijn vingen - waarom eigenlijk? - waar jullie allemaal jaloers op zijn :Y)

    Ja, ik zit nog steeds stuiterend op mijn stoel ;D

    En - en - en - en mijn vader heeft gelukkig toch niets aan zijn hart, waar ik - en eigenlijk ook de rest - zo bang voor was :3

    Hebben jullie ook al zo'n ontzettend melige dag? (krul)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2010 - 16:24 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik zat in een melige bui vandaag. Kwam ik zo bij een paar kippen in de buurt en loop ik heel hard te roepen; 'POK!' en die kippen kijken zo raar naar mij.
    En in de klas had ik de slappe lach door een jongen die naast me zat. Zat hij steeds tegen zijn vriend te zeggen, op zo'n rare manier; 'Hey Gay! Gay! Hey! Hey Gay!'


    All this dampness is damp.

    mijn dag was nogal slaperig ='D heb de hele dag geslapen :'D en nu ben ik trug moe --'

    Ik was vandaag in de stress (:
    De ketting van mijn vriend, waar hij superveel omgeeft, vond ik ineens op een plaats waar ik hem niet gelegd was en waren de veertjes ervanaf.
    Ik was zo bang dat hij boos op me zou worden.
    Maar lagen de veertjes ineens onder de tafel in de woonkamer -__-"
    Great, stress om niets, waren ze er waarschijnlijk gewoon afgevallen van het ringetje.
    Ik snap alleen niet hoe ze daar komen en hoe mijn ketting op mijn bureau kwam O.o
    Vreemd...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    IK! Ik ben ook ontzettend vrolijk vandaag zonder reden. ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb zi'n in pizza xd


    Dress me, I'm your manne-quin

    Nee eigenlijk neit XD mijn dag is chill =3


    Life is hard and then we die

    Dealer schreef:
    Ik was doodchargijnig vandaag.
    Nog steeds trouwens.

    Ik was vrolijk want de zon scheen : D


    Happiness hit her like a train on a track

    Bij mij was het vandaag ook er,op school,met sommige domme uitspraken van mij,maar ja,het was hier vandaag ook weer veel lachen. Al is dat wel meestal zo.

    nee =[
    ik heb vandaag mijn dag weer thuis doorgebracht :'D
    ookal gaat het weer wat beter met mij, ik heb nog maar aan 1 oor oorpijn,
    -vooruit gang x'D-
    maar super leuk voor jou man! _O_