• Hoi,

    oke dit word het laatste spelletje die ik erop zet haha xd

    Dit spelletje zal misschien vast wel vaker ergens geweest zijn maar ook hier mag dit spelletje natuurlijk niet missen, het gaat als volgt:

    Ik zit nu op de troon, degene die na mij post moet proberen mij van de troon te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen: "Pakt troon af en gaat er zelf op zitten".
    Maak er iets leuks van en bedenk originele dingen

    Ik begin alvast:

    Elise zit op de troon!

    Koopt een nieuwe troon, plakt zichzelf erop vast met tape (;


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Leest op de verpakking van de rol tape dat het bagger qualiteit is, gooit Boredom eraf zonder al te veel moeite, instaleert een schietstoel-functie op de troon voor de volgende die op de troon gaat zitten. En gaat er uiteindelijk zelf opzitten (zonder de schietstoel functie te activeren voor de duidelijkheidxD).(A)


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Activeert de schietstoel functie en zet hem aan. Dan maak ik de troon kapot en zet er een klapstoel neer waar ik zelf op ga zitten xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lijmt de troon weer aan elkaar, plaatst hem bovenop de klapstoel en gaat erop zitten.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haalt jou van de troon af en gaat er samen met Stephen Gately opzitten.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Jaagt jou & Stephen Gately eraf met mijn Duitse Herder en zet John Ohh (The Maine) erop.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Pkat een hijskraan en haalt John Ohh eraf en laat A-Tif & Suggest op de troon zitten


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Gaat lassowerpen, en haalt ze eraf, en gaat er zelf op zitten :P

    Kietelt onder armen en steelt troon. :P


    *insert philosophical cringe expression here*

    Steelt de troon en zet hem neer en gaat er op zitten met Stephen Gately xD


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Gooit Stephen Gayerly eraf en Demy loopt er achteraan, ik ga er snel op zitten.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Pakt jou bij je benen een zwaait je tegen -je stomste leeraar- aan.
    En gaat weer op de troon zitten


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Merkt dat er nog een klapstoel onder de troon staat, trekt die er onder vandaan, zet hem naast de troon neer en gaat op de klapstoel zitten.


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    lok je weg met tokio hotel, en ga er zelf op zitten


    You can close your eyes for things you don't want to see, but you can't close your heart for things you don't want to

    *Duwt AbbyXXX weg met Just-in Bieber als schep, en gooit AbbyXXX samen met Just-in Bieber weg*

    Wie wilt er op de troon? (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.