• Hoi,

    oke dit word het laatste spelletje die ik erop zet haha xd

    Dit spelletje zal misschien vast wel vaker ergens geweest zijn maar ook hier mag dit spelletje natuurlijk niet missen, het gaat als volgt:

    Ik zit nu op de troon, degene die na mij post moet proberen mij van de troon te krijgen door bijvoorbeeld te zeggen: "Pakt troon af en gaat er zelf op zitten".
    Maak er iets leuks van en bedenk originele dingen

    Ik begin alvast:

    Elise zit op de troon!

    Realiseert zich dat Tokio Hotel hem niks boeit, rent terug naar de troon, lokt BoyzoneLover weg met een koekje, maar is zo beleefd niet op de troon te gaan zitten en reserveert die voor de eerst volgende persoon(A)


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Stephanie gaat rustig op de troon zitten terwijl ze ijs eet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ziet haar ijs eten, vraagt of hij er ook 1 mag, krijgt als antwoord 'nee', wordt pissig, activeert de schietstoel-functie (jaaa die werkte nog:P) en gaat er toch zelf op zitten(A)


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Ik hadt die schietstoel functie al kapot gemaakt xD
    Achja. Steelt de troon geeft hem aan een zwerver en pakt een hangmat en ga er in liggen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    loop naar zwerver bied een huis aan voor de kroon krijgt de kroon gaat na mij villa met de kroon op me kop xd


    Be true to yourself

    steekt villa in brand en terwijl jij je haast om niet te eindigen als brandhout pak ik de troon en verstop hem in de himalaya waar de Yeti erop gaat zitten.


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Huurt Bigfoot in om Yeti af te maken, gaat op de troon zitten, vindt het koud en blijft voor 200 jaar bevroren...


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    Stopt jouw in een reuze vrieskist wara je nog wel even in blijft en zet Paris Hilton op de troon.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Verjaagt Paris Hilton met een hamburger met 3 kilo vette friet en zet Lady Gaga op de troon


    Little Monster 4 Life

    Pokt tegen haar face aan en zet een aap op de troon (cat).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    ...Is nog steeds bevrorenxD...


    When I told you to 'Go fuck yourself!', I didn't mean: "Do it on the spot!" 0_0'

    *Rijdt met een bus over aap heen en zet een appeltaart op de troon*


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Stuurt Dirk Kuyt naar de troon, die eet de appeltaart op en gaat er zelf op zitten.:Y)

    stuurt kuyt naar een dokter met zijn blessure en zet een spin op de troon (cat)

    -Mept Spin Dood, en zet een koekjesfabriek op de troon.-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.