• Het liefje van mijn broer is net gekomen en ik zit hier met een pyjama en rare sokken, en nog eens ongekamd haar! D:

    Wat hebben jullie overlaatst meegemaakt wat erg gênant was?


    All this dampness is damp.

    Ehm..Laat dat ook maar zitten xd.


    your eyes are like stars in the night.

    Mijn broer komt hier geregeld met zijn vriendin over de vloer en dan zit ik meestal ook in pyjama. Zo gênant is dat toch niet? ^^
    En nee, ik heb geen gênante dingen meegemaakt.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Als het een normale pyjama is is het helemaal niet zo raar hoor. En rare sokken zijn meestal heel erg cool. Ik heb sokken van de efteling -negeer deze opmerking-


    it's so empty living behind these castle walls

    JoJudicious schreef:
    Mijn broer komt hier geregeld met zijn vriendin over de vloer en dan zit ik meestal ook in pyjama. Zo gênant is dat toch niet? ^^
    En nee, ik heb geen gênante dingen meegemaakt.


    Haha, best wel gênant. Ik heb een kort, soort van, legging aan en dan mijn sokken, die eerder op handdoeken lijken, omhoog getrokken. En mijn haar is een disastro.


    All this dampness is damp.

    Dat vind jij al gênant?
    Amai, jij bent dan wel snel beschaamd! o.o

    Laatst moest ik voorlezen in de klas. Ik was moe en kan soms klein lettertype moeilijk lezen en dus las ik heel de tijd 'van de van de mensen' wat dus niet klopt, want het was 'van die van de mensen'
    Toen ik het dan twee keer fout las, zweeg ik om me te concentreren en toen was de klas muisstil toen er plots iemand 'die' zei.
    Ik schaamde me niet, maar ik vond het wel erg grappig. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    de deur open doen in je pyjama en dan staat daar de buurvrouw of een of andere moeder ofzo x'D
    ook erg leuk x'D

    Valt toch nog mee? (:
    Ik kan me niets recents herinneren eigenlijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Gister op school was ik mijn sleutel kwijt, en mij Crush en ik hebben allebei dezelfde sleutelhanger. [zonder dat we het wisten] En ik ging zo aan zijn hanger trekken, omdat ik dacht dat het demijne was, en mijn vriendin toen zo zeggen dat die sleutel in m'n tas zat. En toen werd ik rood, en mijn crush vond dat schattig, haha. ;$


    teehee.

    Dat vind ik niet genant, ik loop al de hele dag in m'n pyjama rond met winnie the pooh sokken en m'n haar ligt... raar xD terwijl m'n vriendje hier rondloopt :') maar ik maak zo vaak iets genant mee (:

    te veel genate momenten om op te noemen;)
    deuren open doen in je pyjama, met een ziek hoofd bijvoorbeeld, omdat er niemand thuis is..
    vervolgens staat je vriendje daar met een roos -omdat hij gewoon super romantisch is-, terwijl je nog maar 2 week hebt;)
    maarja toen schaamde ik me wel echt dood XD


    Never forget the things that make you smile

    Ik stond met ongedaan haar en bril voor een paar leuke jongens. ^^;


    we were young but we were blind.

    Zombie schreef:
    Ik stond met ongedaan haar en bril voor een paar leuke jongens. ^^;


    Dat is wel gênant, Je hebt der zeker spijt van.
    Maar, Hoe Reageerde die jongens xD.


    teehee.

    Ik ging laatst in me pyjama naar school ._.
    dat was pas genant. hehe :]


    The magic will never end.

    Sid schreef:
    Valt toch nog mee? (:
    Ik kan me niets recents herinneren eigenlijk.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ghehe, ik zit àltijd bijna zo als één van hun vriendinnetjes komen.
    -ik heb twee broers-
    Die zijn dat al gewend van me.


    Tanya is de beste.