• Hey ik heb jullie hulp nodig. ik ben 12 en ik wil hééél graag een neuspiercing, maar mag het niet als ik door smeek en zelfs op me knieen ga worden ze boos en krijg ik straf (niet comupteren enso). nog een probleem. gisteren gingen we winkelen en toen stonden er 2 meisjes met te belleblazen. de een in het roze zwart en de ander in het zwart met mooie zwarte make-up rond haar ogen (niet te veel niet te weinig) en toen zei me moeder als ik dat ooit ook zou gaann doen ik nog wel wat zou gaan beleven. nou wil ik het alletwee en weet ik totaal niet meer wat ik nog kan verzinnen om het wel te mogen. ik ben echt seriues


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik heb het gewoon gedaan ook al mocht het niet, na een tijdje begon men moeder vanzelf te stoppen met zeuren (:



    And all the girls in the front row scream your name.

    ik heb het gewoon gedaan ook al mocht het niet, na een tijdje begon men moeder vanzelf te stoppen met zeuren (:



    dan ken je echt die van mij nog niet als me vader wordt al gek als ik teveel zwarte kleren koop en draag.


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    ik denk dat je dat allemaal stapje voor stapje moet doen. Eerst zo gewoon zwarte kleren dragen (niet elke dag) tot ze daar niet meer op letten , en dan make-up.

    ben blij met mij ma die het wel goe vind dat ik veel zwart draag en me zwarte make-up geeft ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb eht ook stapje voor stapje gedaan anders zou mijn vader achterover vallen ^^


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    ik denk dat je dat allemaal stapje voor stapje moet doen. Eerst zo gewoon zwarte kleren dragen (niet elke dag) tot ze daar niet meer op letten , en dan make-up.

    ben blij met mij ma die het wel goe vind dat ik veel zwart draag en me zwarte make-up geeft ^^

    ik ga het proberen


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3