• iedereen zaagt over dat je niet kan verliefd zijn op Bill ofzow..

    ik weet het niet hoor.. Hoe meer ik naar fotos kijk en naar filmpjes kijk hoe meer gevoelens ik krijg... Daar kan ik toch niet over liegen??? Ze zeggen allemaal er lopen nog zoveel jongens rond.. Nja zo gemakkelijk is het allemaal niet.. Ik weet ook wat ik mezelf aandoe nu dat ik op Bill ben... Sorry hoor maar zo heb ik me nog nooit gevoeld..


    Xx Help.. xX


    I changed.

    dat gevoel heb ik bij Georg

    ik heb ook dat gevoel bij Bill.


    I need you like a heart needs a beat

    hoe veel plaatjes heb jij van Bill?

    Dat gevoel heb ik ook bij Bill


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ja, iedereen zegt altijd wel van: je hebt hem nog nooit persoonlijk gesproken!

    maar euh, als je al meer dan een jaar fzo gek vent van hem, weet je wel ongeveer alles over hem dat er te weten valt! o.O

    dat is iets als liefde op het eerste gezicht.
    Als je verliefd wordt op iemand die plots om de hoek komt gelopen, dan ken je die toch ook niet persoonlijk?

    hetzelfde bij Bill(A)

    hoe veel plaatjes heb jij van Bill?


    ik weet dat die vraag nii aan mij gesteld is..

    ma ik heb er ongeveer 1500 van TH, en de meeste daarvan zijn van Bill, zo'n 1400 denk ik..

    maar ik moest eens kuis houden in mn foto's van mn pa, omdat de pc wat traag begon te worden omdat het geheugen vol zat met TH <_<

    ja, iedereen zegt altijd wel van: je hebt hem nog nooit persoonlijk gesproken!

    maar euh, als je al meer dan een jaar fzo gek vent van hem, weet je wel ongeveer alles over hem dat er te weten valt! o.O

    dat is iets als liefde op het eerste gezicht.
    Als je verliefd wordt op iemand die plots om de hoek komt gelopen, dan ken je die toch ook niet persoonlijk?

    hetzelfde bij Bill(A)
    Jaa, idd. Maar ik geloof niet meer in liefde op het eerste gezicht. Toch heb ik het gevoel bij Gustav...


    Sweet dreams will come true.

    Heb het zelfde, ook met Bill. Hoe meer ik naar hem kijk hoe meer vlinders ik krijg! Hij is gewoon zooo, onbeschrijfelijk! x'D
    Neej maar sirieus, het is idd net zoals 'liefde op het eerste gezcht'! Ik zag hem voor het eerst en *boempatsknalboempoing*... I love Bill! <333


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)

    ik weet dat die vraag nii aan mij gesteld is..

    ma ik heb er ongeveer 1500 van TH, en de meeste daarvan zijn van Bill, zo'n 1400 denk ik..

    maar ik moest eens kuis houden in mn foto's van mn pa, omdat de pc wat traag begon te worden omdat het geheugen vol zat met TH <_<


    ik heb er ongeveer 7841 van hun allemaal meegerekent van hun alleen van bill heb ik er 3241 van tom heb ik er 989 van georg heb ik er 317 en van gustav heb ik er 311 plus nog wat van cinema bizarre

    ze staan dan ook allemaal op me usb stick van 8 GB

    Ik sluit me bij jou aan, kind! (A)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    er is verschil tussen echt verliefheid en idoolverliefdheid. Jij hebt idoolverliefdheid.


    BAM!

    Ja, ik zeg da ook altijd bij topics die daarover gaan. Je kan nie iemands gevoel bepalen, dus ik vind het durven als je zegt dat niemand op Bill is. Ik ben ook op Bill, ik heb da probleem ook. Enja, ik doe mezelf ook heel wat aan, ik doe mezelf echt pijn daarmee...

    Bill is gwn sexay

    en daar kan niemand wat aan doen.
    ik heb dat namelijk ook. nu zijn poster naast me bed weg is kan ik niet meer slape.
    kan nie wachte tot me posters terug zijn Ö

    ik heb juist hetzelfde! maar dan met Tom(H) enja I know iedere dag zit je er dieper in terwijl je erges weet dat je jezelf nu pijn doet om verliefd te zijn op iemand die zo onbereikbaar is (huil) ma ge kunt het ni stoppen
    I know kzit in hetzelfde schuitj:S


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....