• iedereen zaagt over dat je niet kan verliefd zijn op Bill ofzow..

    ik weet het niet hoor.. Hoe meer ik naar fotos kijk en naar filmpjes kijk hoe meer gevoelens ik krijg... Daar kan ik toch niet over liegen??? Ze zeggen allemaal er lopen nog zoveel jongens rond.. Nja zo gemakkelijk is het allemaal niet.. Ik weet ook wat ik mezelf aandoe nu dat ik op Bill ben... Sorry hoor maar zo heb ik me nog nooit gevoeld..


    Xx Help.. xX


    I changed.

    Bill is gwn sexay

    en daar kan niemand wat aan doen.
    ik heb dat namelijk ook. nu zijn poster naast me bed weg is kan ik niet meer slape.
    kan nie wachte tot me posters terug zijn Ö

    euhm...wrm zijn ze weg?:8


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bill is gwn sexay

    en daar kan niemand wat aan doen.
    ik heb dat namelijk ook. nu zijn poster naast me bed weg is kan ik niet meer slape.
    kan nie wachte tot me posters terug zijn Ö

    euhm...wrm zijn ze weg?:8


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Tuurlijk kan je verliefd zijn ! Waarom niet,als je een verliefd gevoel krijgt als je naar Bill kijkt, aan hem denkt of hoord. Verliefd zijn is de normaalste zaak van de wereld. Alleen is het wat moeilijker als je verliefd bent op iemand die beroemd is. Maar dan alsnog kan je verliefd zijn

    xx


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Humm....

    Luister zoiets noemt men kalverliefdheid en jaah dat kan je niet tegen houden. Maar hoe meer je jezelf gaat zitten zeggen dat je echt van hem houd hoe moeilijker het word. Want dan 'kwel' je jezelf wel omdat je toch weet dat je nooit met hem zult zijn. Ik zou zeggen probeer hem uit je hoofd te zetten want er zijn zoveel meer knapperds die hier rondlope. Oké, ik hb hetzelfde probleem gehad maar ik ben n smoorverliefd op een jongen die ik heb leren kennen 2 jaar geleden op vakantie en nu heb ik nogaltijd contact met hem. Probeer gewoon Bill een knapperd te vinden maar niet 'verliefd' op hem te worden hoe moelijk het ook is. En meid geloof me, je zult zien dat je de ware wel zult tegenkomen en dat je dan niet meer verliefd bent op Bill ;)

    xxx

    ik heb meer dan 3000 foto's in totaal van Tokio Hotel en het meeste van Bill

    Weet je ,
    ik heb al een jaar geen relatie meer omdat ik van niemand zoveel kan houden als van Bill.
    Ik denk soms echt dat ik gans mijn leven alleen blijf.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    XD ik weet niet eens hoe het voelt om verlieft te zijn, oké bij sommige Liedjes voel ik echt wel kriebels, maar das van de mooie muziek ^^

    Hm.
    Hoe kan ik dit het beste uitleggen zonder mensen te gaan kwetsen...
    Kijk. Bill, Tom, Gustav en Georg, of andere sterren, hebben hun eigen wereld. Die wereld verschilt zoooo enorm veel van onze wereld dat ze gewoon onbereikbaar zijn. Zelfs al zou je hen persoonlijk kennen, dan nog verschilt hun wereld gewoon teveel van die van ons om een realtie met één van hen te hebben. Dat doet pijn ja, ik weet het, maar het is gewoon zo en daar kan je niks aan veranderen. Je kan wel zo veel mogelijk proberen met hen in contact te komen als je wil, het zal je nooit genoeg lukken. Niet genoeg om een realtie met één van hen te hebben.
    Het beste wat je kan doen is proberen afstand te nemen. Ja, ik weet dat dat heel moeilijk is en bijna onmogelijk, toch is het het beste. Bijvoorbeeld met foto's op je pc. Probeer er eens een paar te verwijderen. Begin met kleine stapjes te zetten. Neem geen grote stappen ineens, want dan gaat het fout. En zo ga je telkens een beetje meer plaats vrij maken in je hoofd om aan andere dingen (lees: jongens) te leren kennen. Je wordt misschien weer verliefd, maar dit keer op een jongen die bereikbaar is.

    Ik wil hier niemand mee kwetsen, echt niet, want ik heb ook kriebels voor Tom. Ik ben niet verliefd op'm maar toch. Vlinders, weet je wel.
    Ik wil je gewoon helpen.

    En als je nog vragen hebt, mijn GB staat voor je open!

    Kus, Kristien.x


    One man's fun is another's hell.

    Hm.
    Hoe kan ik dit het beste uitleggen zonder mensen te gaan kwetsen...
    Kijk. Bill, Tom, Gustav en Georg, of andere sterren, hebben hun eigen wereld. Die wereld verschilt zoooo enorm veel van onze wereld dat ze gewoon onbereikbaar zijn. Zelfs al zou je hen persoonlijk kennen, dan nog verschilt hun wereld gewoon teveel van die van ons om een realtie met één van hen te hebben. Dat doet pijn ja, ik weet het, maar het is gewoon zo en daar kan je niks aan veranderen. Je kan wel zo veel mogelijk proberen met hen in contact te komen als je wil, het zal je nooit genoeg lukken. Niet genoeg om een realtie met één van hen te hebben.
    Het beste wat je kan doen is proberen afstand te nemen. Ja, ik weet dat dat heel moeilijk is en bijna onmogelijk, toch is het het beste. Bijvoorbeeld met foto's op je pc. Probeer er eens een paar te verwijderen. Begin met kleine stapjes te zetten. Neem geen grote stappen ineens, want dan gaat het fout. En zo ga je telkens een beetje meer plaats vrij maken in je hoofd om aan andere dingen (lees: jongens) te leren kennen. Je wordt misschien weer verliefd, maar dit keer op een jongen die bereikbaar is.

    Ik wil hier niemand mee kwetsen, echt niet, want ik heb ook kriebels voor Tom. Ik ben niet verliefd op'm maar toch. Vlinders, weet je wel.
    Ik wil je gewoon helpen.

    En als je nog vragen hebt, mijn GB staat voor je open!

    Kus, Kristien.x



    Je hebt voor een groot deel gelijk hierin hoor, maar met dit: Je kan wel zo veel mogelijk proberen met hen in contact te komen als je wil, het zal je nooit genoeg lukken. Niet genoeg om een realtie met één van hen te hebben. ben ik het toch niet hélemaal eens.. Want dit gaat bij -wrs meer dan vier- meisjes wél lukken, anders geraken Bill, Tom, Georg en Gustav nooit aan een lief, en dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk..


    Een tomaat is rood. Daah.

    Ik heb ook het gevoel dat ik verliefd ben op Bill. Maar..hoe kan je op iemand zijn als je hem niet persoonlijk kent? Ok, je kent hem van de véle filmpjes en interviews, maar het is toch anders. Ik heb ook steeds kriebels als ik hem hoor praten of zie, maar kop op, en denk; "I'm not in love, I just love him..in a different way"
    Of zo. Je komt heus wel een andere jongen tegen ;)


    -