• Loopt een beetje af met bloopers? Een meisje dat aanwezig is op het concert, zit te twitteren. Zo is Tom al van een box gevallen, Georg het podium afgelopen, Bill zouw weer een stuk tekst zijn vergeten. En de boot waarmee ze zouden komen konden ze niet door laten gaan omdat de rivier bevrozen was.
    Oké, maar dit vind ik allemaal toch wel grappig om dat op één avond te moeten mee maken op één concert.
    Edit;
    Nu zou er ook iets mis zijn geweest met het podium, waardoor het ei niet volledig was. De helft van Tom zijn kant mist, was wat het meisje twitterde.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2010 - 20:59 ]

    Ghehe grappig dat er bijna niemand doorheeft dat het vrijwel niets met de prestaties van de jongens te maken heeft, maar met de mensen en de organisatie die achter hen staan.

    Maarja, ze balen ervan maar ook dat overleven ze wel weer (nerd). Naar alles wat er onderhand in al die jaren al eens fout is gegaan is dit niet zo heel ernstig.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja dan
    voel je je erg klote.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hahaha, lullig :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Dat TH vast zat door dat ijs,klopt!
    Door die reden is een signeersessie afgezegt en het podium was inderdaad te groot voor die zaal.Zo was er bv geen catwalk enzo (er waren stukkev van het pofium die nopg vast zaten op een boot)
    En Tom is inderdaad bijna gevallen,kijk maar


    I need you like a heart needs a beat

    Waarom liep Georg het podium dan af? ;o


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Arme jongens toch.. Gelukkig zijn het maar kleine dingetjes. En in verband met dat podium, daar kunnen zij toch niet aan doen! Ö
    Tom die bijna neervalt. Doohh, als je gitaar moet spelen, gaat al je aandacht daar naartoe, waardoor je de helft rondom je gewoon vergeet. Ook dat op/afstapje. *heb ik ervaring mee, Hahha*

    Best wel erg voor hun als het waar zou zijn.


    One Day you'll remember me...