• Vandaag ben ik, na lange tijd amper iets met fotografie gedaan te hebben, er toch even op uit geweest met de camera. Maandenlang kon ik er amper/niet de motivatie voor vinden doordat ik worstelde met nogal wat persoonlijke dingen, maar ik hoop dat ik het nu langzaam weer op kan pakken.




    De prachtige plant op de foto is een van mijn favorieten; de Rhododendron. Ik vind ze altijd zo prachtig door de verscheidene mooie kleuren waarin ze voorkomen en tot hoe groot sommige struiken uitgroeien.

    Wat is jullie favoriete plant?
    Hebben jullie onlangs een hobby hervat/opnieuw ontdekt die je langere tijd even had geparkeerd?


    26 - 02 - '16

    Ziet er prachtig uit! Knap gedaan! Mijn lievelingsbloem is de pioenroos. Haha, schrijven heb ik heeel lang geparkeerd vroeger, omdat ik dacht dat het stom klonk als ik dan zei dat ik schreef, maar nu omarm ik het gewoon haha. Het is wie ik ben. Verder, leg ik het tekenen af en toe neer maar ik wil er weer mee beginnen :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Wat een prachtige foto's! Welke camera heb je?

    Ik doe een masterclass fotografie bij m'n opleiding maar ik snap echt geen hol van alle manual instellingen :/


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Cayline schreef:
    Ziet er prachtig uit! Knap gedaan! Mijn lievelingsbloem is de pioenroos. Haha, schrijven heb ik heeel lang geparkeerd vroeger, omdat ik dacht dat het stom klonk als ik dan zei dat ik schreef, maar nu omarm ik het gewoon haha. Het is wie ik ben. Verder, leg ik het tekenen af en toe neer maar ik wil er weer mee beginnen :)


    Dankje! De pioenroos is inderdaad ook prachtig. Leuk dat je het schrijven weer oppakt! En tekenen heb ik geprobeerd, maar ik kan het gewoon niet :')
    Heb je foto's van je tekeningen? (:


    26 - 02 - '16

    Derks schreef:
    Wat een prachtige foto's! Welke camera heb je?

    Ik doe een masterclass fotografie bij m'n opleiding maar ik snap echt geen hol van alle manual instellingen :/


    Dankje! Ik heb een Nikon D3300. Veel dingen doe ik nog automatisch. Heb ooit een cursus gevolgd, maar manueel is toch nog ontzettend ingewikkeld (:


    26 - 02 - '16

    Wat een mooie foto!
    Ik hou enorm van zonnebloemen, ik vind echt dat ze de zon in huis brengen.^^

    Zelf ben ik recent terug beginnen met schrijven, wat echt heel fijn is!


    The soul needs autumn.

    Dumbo schreef:
    (...)

    Dankje! Ik heb een Nikon D3300. Veel dingen doe ik nog automatisch. Heb ooit een cursus gevolgd, maar manueel is toch nog ontzettend ingewikkeld (:


    Ah, ja Nikon schijnt een van de betere te zijn idd. Ik heb een Canon en ik vind het echt klote om daar de manuele instellingen in te stellen want dat ding werkt niet mee. Maar ja, mag niet automatisch fotograferen van die man 😭


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Grace schreef:
    Wat een mooie foto!
    Ik hou enorm van zonnebloemen, ik vind echt dat ze de zon in huis brengen.^^