• Wat iedereen opeens tegen Justin Bieber heeft? Ik ben niet een echte fan, maar vind zijn liedjes wel leuk. Maar hoe kan iemand nou zo'n schattig jongetje gaan haten? En het zijn er opeens zo veel, niet alleen hier op quizlet. XD Ik vroeg het me gewoon af...


    "Let them eat cake!"

    het is niet dat ik hem haat, ik vind zijn muziek gewoon niks..


    Never forget the things that make you smile

    Ik vind ook niet dat je mag zeggen dat je een artiest haat, want je kunt pas iemand haten als die persoon in jouw ogen je iets ergs heeft aangedaan.
    Ik vind hem alleen een beetje irritant, maar dat komt vooral omdat ik zijn muziek helemaal niks vind en mijn zusje helemaal verliefd op hem is en dus zijn cd 24/7 draait, zijn nummers naspeelt op de dwarsfluit en ze zingt en continu over hem praat. Dan gaat het wel een beetje irriteren, maar ja, ik ken hem niet persoonlijk dus ik zou niet kunnen zeggen dat ik hem haat (kurl)


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    Ik vind ook niet dat je mag zeggen dat je een artiest haat, want je kunt pas iemand haten als die persoon in jouw ogen je iets ergs heeft aangedaan.
    Ik vind hem alleen een beetje irritant, maar dat komt vooral omdat ik zijn muziek helemaal niks vind en mijn zusje helemaal verliefd op hem is en dus zijn cd 24/7 draait, zijn nummers naspeelt op de dwarsfluit en ze zingt en continu over hem praat. Dan gaat het wel een beetje irriteren, maar ja, ik ken hem niet persoonlijk dus ik zou niet kunnen zeggen dat ik hem haat (krul)


    Dat doet mijn zusje ook, haha.


    Smiling but close to tears.

    Zijn liedjes trekken op niets.
    Zijn stem doet me wegrennen.
    Zijn teksten slaan NERGENS op.
    *gaat uren door*
    Ja ik heb een hekel/haat aan Fieper EUH BIEBER... (-.-')

    Voor de duidelijkheid: Dit is mijn mening nog ZACHT(!!) uitgedrukt!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ik haat hem niet. Ik ben gewoon geen fan van hem.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik haat hem wel ; sorry
    ik vind zijn liedjes niks, en ik vind dat hij een
    meisjesstem heeft. Ook vind ik hem alles behalve knap.

    Voor ik al de Bieder-Lovers op mijn dak krijg ; ik heb ook een recht op een vrije mening..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik haat hem niet joh, ik vind z'n muziek alleen niets. Ik vond het wel schattig hoe hij toen met dat kleine meisje deed ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Persoonlijk had ik hem niet, maar ik vind z'n muziek niks en wordt dus gek als mijn zusje zijn muziek draait.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind zijn muziek goed & hij is schattig. Maar ik vind zijn clips altijd vreselijk :'D


    -

    Ik heb zijn muziek nooit goed gevonden, maar ik haat hem niet.

    Ik haat hem niet, ik mag 'm gewoon niet. Maar dat komt omdat hij voor mij als een arrogante gast overkomt, en ik vind hem en zowel z'n muziek niets..?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik word zlef afgekraakt door me zusje, broers, achter neven evenoud en echt iedereen!!!!
    Iedereen vind hem lelijk een meiden stem enzo

    ik ben wel een fan en ik hoor net van mijn zusje dat er een publieke hyve is aan gemaakt en het heet: Justin Bieber is GAY!


    ' Nyctophilia '

    Joselyne schreef:
    Ik haat hem niet. Ik ben gewoon geen fan van hem.


    your eyes are like stars in the night.