• Dringend nieuwe spelers gezocht!


    Alle rechten van dit topic gaan naar ShinWoo



    Het gaat er normaal aan toe op de Morgana Acadamy. Het is zoals alle andere scholen, je gaat naar school toe. Volgt de saaie lessen waardoor je bijna in slaap dreigt te vallen en de klas uit wordt gestuurd. Er is niks raars aan. Alleen wanneer de mensen die elkaar hartgrondig haten op een dag wakker worden in het lichaam van degene die ze haten is het heel wat anders. Ze moeten naar school toe als elk normaal mens en proberen ondertussen terug te gaan naar hun eigen lichaam. Maar lukt dit hun wel en bloeit er geen liefde op?


    Jongens:

    - Heath Alexander Firenzé - Raccoon
    - Thomas Joshua Crowe - Raccoon
    - River Franche- Bootin
    - Jussey Alfredo Porter- Dorchadais
    - Gereserveerd - ShinWoo
    -Justin James Skye- Kendizzzzle


    Meiden:

    - Georgie Jasmine Smith - Aquari
    - Lauren Neveah McQueen - Pebble
    - Catherina Elizabeth Johnson - Aquari
    - Gereserveerd - LondonLove
    - Olivia Sarah Andis - JustLovegood
    -


    Switchers:

    Heath Alexander Firenze xLauren Neveah McQueen

    River Franche x Jussey Alfredo Porter

    Thomas Joshua Crowe x Catherina Elizabeth Johnson

    Justin James Skye x Olivia Sarah Andis
    x?
    x?

    Regels:

    ~ Geen oneliners, minimaal 6 regels, dat is makkelijk haalbaar.
    ~ ABN schrijven
    ~ Max twee personages per persoon
    ~ 16+ mag, maar hou het netjes.
    ~ Laat weten als je even niet kan reageren, dan kunnen we er rekening mee houden.
    ~ Naamsveranderingen doorgeven.
    ~ Offtopic tussen []{} -- ()
    ~ Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs.
    ~ Have fun.:Y)

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 15:51 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn topics]

    [Worden ze wakker meteen in het andere lichaam? ]

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:01 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ( Jup ze hebben hun eigenkamer ,dus geen last van kamergenoten. ^^ We beginnen dus dat ze op hun gemak wakker worden en merken dat er iets aan de hand is )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (is er mischien ook een lijst waar op staat wie in wie wakker wordt dat is iets makkelijker denk ik ?)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Ja, dat vroeg ik me ook al af xd]


    How far is far

    (Als die

    tyfus
    laptop van me meewerkt en niet zegt dat er geen netwerk is terwijl dat er wel is. Komt er zo een stukje. Aarghssgsgfs)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (Wel je komt terecht in het lichaam van de persoon die je haat of niet graag hebt. In het invullijsjtje staat er dan ook wie je haat. Het beste vraag je iemand die nog niet weet wie hij haat en tada :'3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Oke, ik haat nog niemand, wie is er haat baar van de meisjes? xD oke dat klinkt zo stom.]


    How far is far

    (Weet jij toevalig wie nog niemand haat? XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Justin haat nog niemand xd]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    [Justin haat nog niemand xd]

    (Nou als het goed is wil mijn karakter justin wel haten ik maak haar nu even af. XD)


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    [Oke, is goed haatmaatje xD]


    How far is far

    "Jual" Jussey Alfredo Porter ||aka River Franche||

    Ik heb onrustig geslapen. Maar toch ben ik geen moment wakker geworden. Het is eerder dat ik gewoon niet zo lekker heb gelegen en dat mijn lichaam gewoon niet zo deed wat ik wilde. Ik had alleen niet zoveel zin om te onderzoeken waarom dit zo was.
    Langzaam open ik mijn ogen en kijk ik naar het plafond. Een andere kleur. Ik kan mij herinneren dat mijn plafond paarsachtig van kleur was. Ik duw mezelf omhoog en kijk de kamer rond. Wat een achterlijke spullen zeg. Er komt een geluidje van walging uit mijn mond. Ik zal vast en zeker weer dronken zijn geweest, het kan niet anders.
    Ik laat mijn hand even over mijn buik gaan, iets dat gewoon lekker is om te doen. Met een frons stop ik en kijk ik naar beneden. De kleren(ofwel de pyjama) die ik aanheb is niet echt van mij. Het is alleen een shortje en geen t-shirt. Zelf draag ik heel andere dingen. Ik schiet overeind en kijk rond.
    Waar ben ik zeg!
    Ik kijk rond en snel naar de spiegel die ik in de kamer zie hangen. Met gesloten ogen ga ik ervoor staan. Te bang om te kijken hoe vreselijk ik eruit zie in deze kleren.
    "Eén... twee... drie!" bij drie open ik mijn ogen en slaak ik een kreet. Ik breng mijn hand naar het gezicht die ik voor mij in de spiegel zie en schud mijn hoofd.
    "Nooit niet, dit kan niet. Nee, echt niet. Wat is dit!" roep ik uit en trek aan de wang van het gezicht. Ik maak een pijnlijk geluidje en schud mijn hoofd weer. Echt niet. Echt niet dat dit waar is.
    "Ik ben River Franche!? Nooit!" roep ik en begin te ijsberen. Ik voel me, nu ik in de spiegel gekeken heb, meteen anders dan dat ik wakker ben. Ik voel me... maagd. Ja dat is ook hoe ik me voel. Maar ik bedoelde eigenlijk wat anders. Ik voel me vreemd, raar, vreselijk, lelijk! Bah!
    Ik loop terug naar de spiegel. Die spieren. Nee echt, hoe... Hoe kan ik ineens in het lichaam van River zitten. Ik kan wel janken. Dit voelt zo vreemd, zo niet goed. Zo... vreselijk. Mijn blik valt op het shortje dat ik aanheb. Hoewel ik een gruwelijke hekel aan River heb, ben ik altijd wel nieuwsgierig geweest wat er zich altijd in zijn broek verstopt. Ik laat mijn hand erheen gaat en twijfel even. Dan leg ik toch mijn hand, op het shortje, op het kruis. Oh wauw.
    "Nee, stomkop, wat doe je nou!" roep ik naar mezelf en ik trek mijn hand terug. Meteen schiet ik naar de kast(waarvan ik denk dat het de klerenkast is) toe en trek hem open. Gelukkig is het de klerenkast en ik pak een stel passende kleren. Ik trek de broek aan en daarboven het shirt. Het is niet bepaald iets waarvan ik houd, maar het moet maar even. Ik schiet de sokken en schoenen aan en snel naar de deur. Langs de spiegel haal ik nog even mijn handen door mijn haren en snel de gang op. Ik moet River vinden! Alhoewel, dat ben ik... maar ik moet... River vinden...

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    River Franche ||"Jual" Jussey Alfredo Porter||
    Wat een vreselijke nacht, toch ben ik geen enkele keer wakker geworden maar ik voelde het zeker toen het ochtend werd. Mijn rug deed vreselijk pijn en ik opende even kort mijn ogen. Het stonk hier verschrikkelijk. Maar wacht, dit was niet mijn kamer. Ik keek even rond en zag overal troep op de grond. Ik kreunde kort en pakte toen mijn t-shirt vast. Ik draag nooit een shirt, ik stond wat paniekerig op en wreef door mijn haren. Mijn haren waren veel korter, dit kon niet waar zijn. Er moest hier toch ergens een spiegel zijn, ik trok de kastdeur open en zag een grote spiegel alleen zag ik mezelf niet. Het was Jual, ik walgde even van mezelf. Daarom lagen zeker al die gebruikte condooms hier en daarom leek de kamer op een of andere vuilnisbelt. Ik zuchtte geërgerd, hoelaat was het eigenlijk? Ik moest hem spreken, of eigenlijk mezelf om te zorgen dat hij normaal doet. Zolang hij maar niet verwacht van mij dat ik overdreven gay ga doen, dat haat ik. Dat was de reden waarom ik hem haatte, en omdat hij meer van mijzelf wist dan dat ik zelf deed. Ik hield namelijk niet zo erg van meisjes dan mensen dachten, maar dat moesten ze vooral zo blijven denken maar Jual kon dat beeld van mij in één dag verpesten. Ik richt nu mijn oog op de kleren in de kast en kijk een beetje afkeurend. Een rilling liep over mijn rug terwijl ik een t-shirt aan doe wat nogal basic is en een van zijn spijkerbroeken die strakker zit dan verwacht. Ik trek daarna zijn paar schoenen aan en loop richting het plein.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Justin James Skye:

    Ik schrok wakker van een geluid buiten, het was een blaffende hond. Oh, kom op, het is zeven uur s'morgens, ik wil nog niet uit mijn bed. Ik kreunde en struikelde mijn bed uit, en liep richting de badkamer. Ik draaide de koud water kraan open, en waste de slaap uit mijn ogen en keek mezelf aan in de spiegel. Wacht, mezelf kon ik het niet noemen! Het was.. Het was Olivia die ik recht in de spiegel aankeek. Wat?! Ik zwaaide, en deed een dom dansje voor de spiegel, Olivia deed hetzelfde, wacht.... Ik ben dus Olivia? Wat...? Ik keek naar een klok die daar hing, shit, Olivia, nee, ik, kom bijna te laat op school! Ik rende naar de kledingkast, die nu dus van mij was, en pakte er een t-shirt, en jeans uit. Volgens mij matchde het voor geen meter, maar dat boeide me nu even niet, nou ja, nooit echt eigenlijk. Ik moest zo normaal mogelijk doen, en doen alsof ik echt Olivia ben. Oke, wat miste er nu nog? O, ja haar. Ik pakte een kam, en kamde mijn, nu lange blonde, haar. O, ja, make-up. Om de een of andere reden droegen meisjes bijna altijd make-up. Ik zag een toilettasje staan, en haalde er een mascara uit, of hoe zo'n ding ook heet. Ik draaide het ding open, en ging er een paar keer mee over mijn wimpers, wauw dit faalt Justin, echt.. Dacht ik bij mezelf. Daarna trok ik schoenen aan en pakte Olivia haar schooltas, pakte een sleutelbos, hopelijk haar fiets, en huis sleutel, en rende naar beneden, om vervolgens naar het schoolplein. Wat is logisch Justin, denk na. Als ik in Olivia haar lichaam zit, dan zou het best wel eens kunnen zijn dt zij dan in dat van mij zat, tenminste dat was in films altijd zo. Eenmaal aangekomen op het schoolplein keek ik om me heen, opzoek naar Olivia, nou ja, mij...

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:23 ]


    How far is far

    [Ze wonen in de school]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.