• De stelling van vandaag luidt:
    Meiden worden sneller verliefd dan jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Vampira schreef:
    ik denk eerder dat iedereen dat denkt omdat jongens niet echt vaak hun gevoelens uiten en meiden wel...volgens mij ligt het gewoon aan de persoon zelf en niet aan het geslacht...jongens durven het volgens mij alleen niet toe te geven...in de meeste gevallen...

    ik zou het niet weten, ik ben bijna nooit verliefd maar dat verschilt per persoon, dnek ik


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Temerarious schreef:
    Oneens. Jongens laten het minder snel merken.


    Meisjes praten er meestal al heel snel over met hun vriendinnen, jongens niet, want ze willen niet dat andere jongens hun 'zachte' kant zien.


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Eigenlijk moeten de jongens nu vertellen of het wel of niet zo is. :Y)

    Maar ik denk oneens, want jongens tonen het minder.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Currahee schreef:
    Het lijkt wel zo, maar ik denk toch ook dat jongens dat minder snel laten merken.


    Protège moi de mes désirs.

    geen mening,
    er is een verschil tussen verliedheid en ook echt verliefd zijn,
    meisjes hebben vaker last van wat ik noem 'verliefdheid', terwijl slechts enkelen ook écht verliefd zijn,
    jongens tonen hun emoties veel minder snel, dus is het moeilijk te zien.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Dat ligt echt aan de persoon zelf. Ik ben dus helemaal niet snel verliefd. Ik weet ook niet wat jongens voelen, dus ik weet het niet echt (nerd)
    Maar ik denk dat jongens ook wel snel verliefd worden hoor! Nou misschien zijn ze ook wel eerder players


    EGYPTIAN GOD

    Lol, oneens.


    I clicked my heels and wished for you.

    MrsArmstrong schreef:
    weet niet; jongens tonen hun emoties minder snel dan meisjes, dus ...
    Jongens, geef gewoon jullie mening hierover, dan weten we het direct!


    I'll live every second like it is my last one <3

    Volgens mij hangt het af van het karakter. Niet van het geslacht. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik dacht altijd van wel, omdat meisje volgens mij sneller hun gevoelens naar het ander geslacht durven uiten. Op de normale manier dan. Maar mijn vriend was wel eerder verliefd op mij en heeft dat ook eerder duidelijk gemaakt dan ik. Dus, ingewikkelde vraag? ;x

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 17:03 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ligt eraan.. Jongens uiten hun emoties anders. Jongens zijn van 'Wat een lekkerding' (ofso) en meisjes zijn zoals 'Hij is zo leuk!' Meisjes praten ook vaker over hun gevoelens.


    All this dampness is damp.

    Currahee schreef:
    Het lijkt wel zo, maar ik denk toch ook dat jongens dat minder snel laten merken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oneens.


    Tanya is de beste.

    Nope, definitely not. Er zit een verschil tussen leuk vinden en echt verliefd zijn.


    "Let them eat cake!"