• De stelling van vandaag luidt:
    Meiden worden sneller verliefd dan jongens

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    De jongen waar ik nu samen mee ben, was al een week op mij verliefd voordat ik op hem verliefd werd x


    I never really cared until I met you ;$

    Da 's een goeie vraag . ;)
    'k zou het niet weten.


    Those who fell down the most, will be the last ones standing.

    Hoeft niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Oneens, jongens laten dat minder snel zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Crimineel schreef:
    Meisjes vertellen het nogal snel aan hun vriendinnen, maar jongens die zeggen bijvoorbeeld 'Ik vind die chick wel leuk.' terwijl hij misschien écht verliefd is. Dus ik weet het eigenlijk niet. o.o

    Temerarious schreef:
    Oneens. Jongens laten het minder snel merken.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ligt eraan.. Sommige meisjes kunnen enorm overdreven (een soort type, om het maar zo te zeggen) en die zijn dus heel snel 'verliefd', terwijl ze dan maar iemand alleen knap vinden. En bij jongens weet je het nooit.. Die willen stoer overkomen en nog niet zo vroeg bekend staan om de jongen met het vriendinnetje, dus die houden het voor zich en laten het niet merken.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat weet ik niet. Meisjes zeggen wel eerder dat ze verliefd zijn, de jongens durven dat niet altijd te zeggen en zeggen gewoon dat ze iemand leuk vinden. Of zeggen gewoon niks.

    Ik weet het niet, ik ben nog maar 2 keer verliefd geweest. Haha
    en dan 2 jaar.
    xp


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Temerarious schreef:
    Oneens. Jongens laten het minder snel merken.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Crimineel schreef:
    Meisjes vertellen het nogal snel aan hun vriendinnen, maar jongens die zeggen bijvoorbeeld 'Ik vind die chick wel leuk.' terwijl hij misschien écht verliefd is. Dus ik weet het eigenlijk niet. o.o

    Helemaal mee eens(A)


    To live would be an awfully big adventure

    In mijn geval niet. :x

    Suffer schreef:
    Ligt eraan.. Sommige meisjes kunnen enorm overdreven (een soort type, om het maar zo te zeggen) en die zijn dus heel snel 'verliefd', terwijl ze dan maar iemand alleen knap vinden. En bij jongens weet je het nooit.. Die willen stoer overkomen en nog niet zo vroeg bekend staan om de jongen met het vriendinnetje, dus die houden het voor zich en laten het niet merken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    RememberXme schreef:
    Jep in mijn geval wel.....xD
    maar er zijn ook veel jongens die snel verliefd worden


    elke maand vind ik weer iemand leuk maar niet echt verliefd

    x


    ' Nyctophilia '

    Soms.


    Your sex is a killer.