• Ik kreeg in de bus op weg naar huis een sms van mijn ex.
    '' Waarom noemen ze me een verkrachter enz? :@''
    Nou, ik had geen flauw idee wie hij bedoelde, dus ik dat vragen. Kreeg ik als antwoord: ''J en R', dat zijn twee vriendinnen van mij. Ze hebben hem dus uit lopen schelden terwijl hij moest nablijven. Het werd nog erger, ze hebben hem op staan wachten in het fietsenhok. Daar weer lopen schelden en hem tegenhouden, zodat hij niet naar huis kon. Ook zijn fietslicht hebben ze kapot gemaakt. Ik wist niet dat ze dat deden. Ik kreeg een smsje van R dat ik haar bellen moest. Dus ik bellen, hoorde ik die ex op de achtergrond ''Je maakt mijn fietslicht kapot!'' en blablabla.
    Ze noemen hem een verkrachter omdat hij mij ontmaagd heeft. Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik niet wou, ookal zeg ik 1000000 keer dat ik het wel wou. Ze willen me gewoon niet geloven en zijn van plan het leven van T., mijn ex kapot te maken. ><

    Wie vindt dat nog meer overdreven?
    Wie heeft ook vrienden die zulke acties doen? o__O

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 15:37 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik snap dat ze je willen beschermen maar dat gaat toch zeker te ver.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dit is toch wel een beetje té, ja.


    Protège moi de mes désirs.

    Ze gaan te ver, maak hen dat meteen duidelijk!

    dan gaan ze wel heel ver hoor.


    Never forget the things that make you smile

    250809x schreef:
    Ze gaan te ver, maak hen dat meteen duidelijk!


    Ik heb al gezegd dat ze hem met rust moeten laten, maar ze denken dat ik het niet meen. Ze willen gewoon niet luisteren ><


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    it's so empty living behind these castle walls

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.

    Geez, da's idd een beetje té -.-


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    T O K I O H O T E L < 3

    iets te ja
    en ook niet erg aardig
    veel beterschap
    (K)


    Food.

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Terrorist schreef:
    Ik snap dat ze je willen beschermen maar dat gaat toch zeker te ver.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is echt overdreven, en hoelang was het geleden dat het uit ging? Net? of al langer geleden? Als het langer is dan vind ik niet dat ze op hem moeten schelden. En nee, ik heb zulke vrienden niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    Dat is echt overdreven, en hoelang was het geleden dat het uit ging? Net? of al langer geleden? Als het langer is dan vind ik niet dat ze op hem moeten schelden. En nee, ik heb zulke vrienden niet.


    Nu net twee weken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn vriendinnen zijn precies t zelfde ;x.

    Had ik eindelijk relatie met DE jongen die ik 1 jaar leuk vond.
    Zeggen ze dat hij drinkt drugsgebruikt en aan straat gevechten doet enzo.
    Hij had dat eerlijk toegegeven maar dan nog. ik hield van hem.
    En uiteindelijk is het 1 week geleden tog uitgegaan door een andere vriendin van me. maar dat had ze wel gelogen.

    tsjaa.


    The magic will never end.