• Ik kreeg in de bus op weg naar huis een sms van mijn ex.
    '' Waarom noemen ze me een verkrachter enz? :@''
    Nou, ik had geen flauw idee wie hij bedoelde, dus ik dat vragen. Kreeg ik als antwoord: ''J en R', dat zijn twee vriendinnen van mij. Ze hebben hem dus uit lopen schelden terwijl hij moest nablijven. Het werd nog erger, ze hebben hem op staan wachten in het fietsenhok. Daar weer lopen schelden en hem tegenhouden, zodat hij niet naar huis kon. Ook zijn fietslicht hebben ze kapot gemaakt. Ik wist niet dat ze dat deden. Ik kreeg een smsje van R dat ik haar bellen moest. Dus ik bellen, hoorde ik die ex op de achtergrond ''Je maakt mijn fietslicht kapot!'' en blablabla.
    Ze noemen hem een verkrachter omdat hij mij ontmaagd heeft. Ze zijn er heilig van overtuigd dat ik niet wou, ookal zeg ik 1000000 keer dat ik het wel wou. Ze willen me gewoon niet geloven en zijn van plan het leven van T., mijn ex kapot te maken. ><

    Wie vindt dat nog meer overdreven?
    Wie heeft ook vrienden die zulke acties doen? o__O

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 15:37 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Sla keihard met een vuist op tafel en schreeuw: En nu luisteren godverdomme!


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een dozen. ik vind het zielig voor je ex!


    "Let them eat cake!"

    mijn vriendinnen zijn ook zo ^^

    ze noemen mijn ex vriendje ook van alles en dat hij met mij vanalles heeft gedaan wat niet waar is maar toen moest hij egt kapot hard huilen was egt zielig :[ en toen geloofde ze me opeens wel toen hij al zijn vrienden er bij haalde :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    sacred schreef:
    Dit is toch wel een beetje té, ja.


    your eyes are like stars in the night.

    tja ik snap niet waar ze mee bezig zijn, en niet lullig bedoelt maar al had je het niet gewilt en al hadden zij gelijk waarom zo gaandoen het is toch al gebeurt..


    A Noble was Born in Chaos

    Rare vrienden ;/


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Wauw, ze gaan echt wel te ver. Zoiets doe je toch niet? o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Dat gaat wel echt over. o.o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ze zijn boos op mij omdat ik net in de pauze sorry zeg tegen T. >< Whatever.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Het is prima dat je vriendinnen je willen helpen, maar je moet ze toch echt duidelijk maken dat het gedrag dat ze nu vertonen dus echt niet kan.

    Gelukkig heb ik niet zulke vriendinnen :O


    La credenza è una medicina contro il timore

    250809x schreef:
    Ze gaan te ver, maak hen dat meteen duidelijk!


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    BOUM schreef:
    Zeg dat je het heel lief je van je vriendinnen vindt dat ze het voor je opnemen, maar dat het nu wel genoeg geweest is.


    we were always meant to say goodbye.

    Ik heb medelijden met je ex. o.o


    Smiling but close to tears.

    Die zijn niet helemaal goed.

    Ga eens duidelijk met je vriendinnen praten.

    sacred schreef:
    Dit is toch wel een beetje té, ja.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.