• Help! Ik ben aan de Hik! ): Steeds als ik wat wil zeggen ga ik 'Hik'. Bah, en de rest moet dan weer lachen. ):
    Iemand die me van de hik af helpt?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    4 tellen inademen-8 tellen vasthouden-16 tellen uitademen.Wekt bij mij altijd.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    - Je adem inhouden.
    - Ondersteboven drinken.

    En als je hikt en tegelijk slikt, dat doet zo'n pijn. ><


    Tanya is de beste.

    Exercitus schreef:
    4 tellen inademen-8 tellen vasthouden-16 tellen uitademen.Wekt bij mij altijd.


    Dankje. Ik probeer 't xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Je bent aan de hik. Is dat een soort drugs? LOL Nee grapje, ik vat hem wel. Vond het alleen best een grappige zin XD En gewoon je adem inhouden, ik denk dat dat wel werkt.


    "Let them eat cake!"

    Pliena schreef:
    - Je adem inhouden.
    - Ondersteboven drinken.

    En als je hikt en tegelijk slikt, dat doet zo'n pijn. ><


    Ja, vooral in je buik. Auw.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Veel water drinken, adem inhouden


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mythical schreef:
    Je bent aan de hik. Is dat een soort drugs? LOL Nee grapje, ik vat hem wel. Vond het alleen best een grappige zin XD En gewoon je adem inhouden, ik denk dat dat wel werkt.


    Hahaha. :'D
    Ik krijg het nu pas door die zin, omg. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    10 slokje water drinken! werkt altijd!!


    DUDE! Get a life!!!

    Ik hou altijd mijn adem in en denk aan andere dingen. Dan gaat het altijd weg (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb de hik al de hele dag ook ;o en er is iets wat écht helpt, ik geloofde het eerst ook niet, maar:
    -Drink water met een lepeltje. écht doen ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    bij mij help springen altijd :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    7 kleine slokjes water drinken, en 1 grote slok water. Achter elkaar aan. Werkt altijd vet goed! : ) Maar ik hoop voor je dat jou hik nu al weer over is.


    I'd rather go naked than wear fur.

    nerveus schreef:
    Veel water drinken, adem inhouden


    I Leave This Place At Now.

    Haha vandaag had mijn bf dat tijdens engels, maar zij maakt altijd een raar geluidje als ze hikt :'D Dus iedereen de slappe lach.
    Maar geen idee wat je eraan kan doen :/ Dat wat de anderen zeggen I guess.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Je moet je tong uitsteken, dan moet je anders dan normaal (ik weet niet meer hoe dat heet :'D lol fail) ademhalen, en dan ontspant je middenrif, waardoor je hik stopt.

    echt waar!
    Niemand gelooft me, maar het is echt zo.


    It's not the same without you.