• when words fail, music speaks.

    Possession schreef:
    omg. :'DD
    ik sta ook op youtube, ik zit in een videoclip: 2.00 je ziet me ook af en toe heel ongeïnteresseert in het publiek staan, maar het was serieus leuk :3
    ohmygod ben jij dat echt? Haha vet.


    when words fail, music speaks.

    Hosselaar schreef:
    (...)ohmygod ben jij dat echt? Haha vet.


    De meest rechtse, met het papiertje Behind x;


    Destroy what destroys you.

    haha vreselijk en telkens die oow zegt gaat die omhoog ;p


    act, don't talk

    Possession schreef:
    (...)

    De meest rechtse, met het papiertje Behind x;
    oke hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ;o


    when words fail, music speaks.

    Hosselaar schreef:
    (...)Dat snap ik ook niet. Ze zingt misschien wel goed maar die gitaar verneukt alles. :\

    Ik vind de zang eigenlijk ook maar niets? ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hosselaar schreef:
    (...)Dat snap ik ook niet. Ze zingt misschien wel goed maar die gitaar verneukt alles. :\

    Zo goed vind ik haar niet zingen, hoor (':


    your eyes are like stars in the night.

    Yeah xD


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Hosselaar schreef:
    Haha of DIT wijf dan. Gaat ze zeggen: ik ben nog aan het leren om gitaar te spelen, nou het is echt vals wat ze speelt o.o

    Als ze: 'It's hard to say that I'd rather...' bij die I'd rather is het alsof ze moet kakken of zo? ze zit zo te drukken jo 8D + ze kan niet zingen, lol :') volgens mij zit ze gewoon wat over een paar snaren te tokkelen want die gitaar trekt ook op geen bal.

    EN jij bent zo sexy _O_

    Possession schreef:
    omg. :'DD
    ik sta ook op youtube, ik zit in een videoclip: 2.00 je ziet me ook af en toe heel ongeïnteresseert in het publiek staan, maar het was serieus leuk :3

    OMFG. Dát wil ik ook! Idd, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? o.o


    I'd rather go naked than wear fur.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik vind de zang eigenlijk ook maar niets? ;x
    -luistert nog een keer-
    oja dat kan ze ook al niet. En ze is ook nog eens lelijk. Ohmygod dan ga je je toch niet nog meer belachelijk maken op youtube? o.o


    when words fail, music speaks.

    Clairvoyance schreef:
    (...)
    Als ze: 'It's hard to say that I'd rather...' bij die I'd rather is het alsof ze moet kakken of zo? ze zit zo te drukken jo 8D + ze kan niet zingen, lol :') volgens mij zit ze gewoon wat over een paar snaren te tokkelen want die gitaar trekt ook op geen bal.

    EN jij bent zo sexy _O_
    I know ghehe (nerd).


    when words fail, music speaks.

    Hosselaar schreef:
    (...)-luistert nog een keer-
    oja dat kan ze ook al niet. En ze is ook nog eens lelijk. Ohmygod dan ga je je toch niet nog meer belachelijk maken op youtube? o.o

    Ze is wel niet de enigste. Dus dat maakt het misschien minder erg? :'D Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen doen. Merken ze zelf niet dat het ècht op niets trekt? --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind die gast niet eens zo vals zingen Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ze is wel niet de enigste. Dus dat maakt het misschien minder erg? :'D Ik snap echt niet dat mensen dat kunnen doen. Merken ze zelf niet dat het ècht op niets trekt? --'
    JA die Nichole haha 8D Nee snap ik ook niet. Ik wéét dat ik niet kan zingen dus dan ga ik het niet filmen en aan iedereen laten zien? o.o


    when words fail, music speaks.

    Hosselaar schreef:
    (...)oke hoe heb je dat voor elkaar gekregen? ;o


    stond op hun website. Ze gingen in Leusden [Utrecht/Gelderland] een videoclip opnemen, en hadden mensen nodig. het was gewoon bij het concert zelf [: was echt heel erg gezellig.


    Destroy what destroys you.