• Ik heb vandaag het domste kind EVER ontmoet ^^ Dit is egt de grap van de Mensheid vind me zus :3

    Nou, er is zo'n wijf, die ik niet mag, fan (of was?) van Tokio Hotel. En ze heeft "Tokio Hotel" op msn en ze was in die flow met Tom. En denkt ook nog ECHT dat dat de echte Tokio Hotel is. HAHAHAHA ik kwam NIET meer bij xDxDxD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik heb iedere avond webcamseks met Tom.
    hahahahahaha.


    Hoe kansloos van dr

    Tss, ghaha.

    [ bericht aangepast op 8 april 2010 - 20:39 ]


    Tanya is de beste.

    you need to be kitting?
    hoe kan je nu zo naïf zijn?


    Change, the only good thing in this world.

    Oh Gott :'D
    Dat is vetgrappig x'D


    Beautiful people, are people who smile.

    EDIT:
    Ik ga egt lachen als ze hem wil ontmoeten en het blijkt de echte niet te zijn HAHA.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Logisch dat Tom zo doet. Na ik eindelijk die relatie heb doorbroken heeft hij even tijd nodig om tot zichzelf te komen. Dat snap ik heel goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Logisch dat Tom zo doet. Na ik eindelijk die relatie heb doorbroken heeft hij even tijd nodig om tot zichzelf te komen. Dat snap ik heel goed.

    HAHA -gaat neer-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    haha xD
    eigelijk ist best wel zielig xD

    PinkEmotion schreef:
    haha xD
    eigelijk ist best wel zielig xD

    Ze is ook zielig.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    UNCOMMON schreef:
    Ik heb iedere avond webcamseks met Tom.
    hahahahahaha.


    Hoe kansloos van dr

    Jij ook al? :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Stiekem zit ik haar hier nu ook keihard uit te lachen, haha (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Clockwise schreef:
    (...)
    Jij ook al? :Y)

    Iedere avond om half zeven (krul)

    Ik ken er nog zo ene..
    Naief naief xp

    kansloos :]


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Laten we een meeting voor hun regelen en dan kijken of ze nog steeds hetzelfde reageerd.(cat)


    your eyes are like stars in the night.