• Dude, moet je dit zien. (Een stukje naar beneden scrollen dan kom je bij het artikel). Het gaat over een man die de overblijfselen van een 'fee' zou hebben gevonden, met foto's erbij. Ik weet niet of dit gefotoshopt is, zo wel dan complimenten voor degene die dat gedaan heeft want het lijkt héél echt. Volgens mij is het ook echt. Ghehe gaaf. Sprookjes bestaan toch.

    Mod edit: In het artikel zelf staat al dat het nep is. Zulke dingen bestaan niet.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 maart 2010 - 10:00 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Dat soort beeldjes maakt mijn tante ook.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik vind hem eng :/
    Feeën horen leuk en kleurrijk te zijn niet helemaal poepzwart en een enge kop te hebben :')
    Ik kijk teveel tekenfilms :')


    XD^^ mee eens :P


    we were always meant to say goodbye.

    COOL! Als je dat vindt! ;x
    Het lijkt wel op een aapje met veren en bladen eigenlijk.. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Dat is echt geen fee! Dit is gewoon een vies, oud, verschrompeld ding.. Niet echt iets dat ik me bij 'n fee voorstel en hoe weten we dat een fee er zo uit ziet? Niemand weet 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    haha, even dat je weet dat er in het artikel staat dat het fake is..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    =O dat is best wel creepy!! Maar oowk wel gaaf XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik zou het eng vinden als ze echt zouden bestaan >.<


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Stoer,!
    Feeën bestaan dus toch :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat is geen fee! maar een ELFJE!!! FEEËN zijn ongeveer net zo groot als mensen hoor!!! Net als bij Winx Club!!! (Ik weet niet zeker of het echt is, maar als het echt is, dan is het een ELFJE)!!

    nozieva schreef:
    Dat is geen fee! maar een ELFJE!!! FEEËN zijn ongeveer net zo groot als mensen hoor!!! Net als bij Winx Club!!! (Ik weet niet zeker of het echt is, maar als het echt is, dan is het een ELFJE)!!

    Wtf. Why on earth are you bumping this topic? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Juist
    en daarna komen er vampiers, weerwolven, heksen aanlopen hier


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Achilles schreef:
    (...)
    Wtf. Why on earth are you bumping this topic? (cat)


    Weet je wat nog zo grappig is? Het is precies twee jaar nadat het topic is gemaakt. :W

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 16:51 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Het kan misschien ook een pop zijn ofzo


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.