• Ja, dat moet ik morgen verplicht doen van mijn ouders. Ik heb morgen een verjaardagsfeest van mijn oma en ik moet heel netjes gekleed gaan. Dat vind ik op zich nog niet zo erg, maar het punt is dat ik per se hakken aan moet.
    En ik haat die dingen zo verschrikkelijk erg. Ik krijg er blaren van, ze zitten niet lekker en ze zijn ook nog iets te klein waardoor mijn hele voet afgekneld wordt en dat doet fucking zeer. Ik kan er gelukkig wel op lopen, maargoed :')
    Maar nee hoor, ik moet ze aan. Ik mag nieteens mijn zwarte ballerina's aan, die ook erg netjes zijn.
    Echt achterlijk. Ik bedoel; ik hoor geen bejaarde zeiken als ik op ballerina's loop hoor.
    -frustratie-

    Kunnen jullie goed op hakken lopen?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    op sommige hakken wel xD
    klinkt heel stom, maar pas als ik gewend ben aan de hakken loop ik er normaal op;)

    maar dat jij ze aan MOET ik mocht het eerst niet eens xD me moeder flipte zo'n beetje als ik hakken aan deed:P


    Never forget the things that make you smile

    UNCOMMON schreef:
    Nee, ik draag ze ook niet xd


    I need you like a heart needs a beat

    Solitude schreef:
    Ja. Je uhm- hele lichaamsvorm -blabla- word er mooier van las ik ergens :']

    Ja dat is waar (: Dat is het enige goede :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik draag vaak hakken =)
    Maar kvind het wel erg voor jouw!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja, ik heb drie paar zelfs :Y) IK ben gewoon veel te klein en zo kan in tenminste wel wat groter lijken
    Ze zijn alle drie ongeveer 8 centimeter hoog maar ik zak er wat naarvoor in dus het ik ben ongeveer 7,5 centimeter groter xD


    Live life limitless.

    Ik kan niet eens op hakken staan, laat staan lopen. Ik mag het zelfs niet van dokters dus daar zullen m'n ouders me ook nooit toe dwingen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hoe hoger hoe makkelijker
    maar dat ken ik gewoon met je hakken op de grond duwen en je neuzen de lucht in
    gaat dan minder pijn doen


    Love sheds light one the darkest of times

    Na twee jaar heeft mijn moeder me eindelijk overgehaald om op hakken naar het gala te gaan, wat bijzonder genoeg nog lukte ook |:
    Had helemaal nergens last van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik loop heel vaak op hakken. Het maakt me nog langer (Ik ben 1.74), en laat mijn lange benen mooi uitkomen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    nope echt niet!! en ik voel me nu eig best sneu want mn zusje (van 12 en ik ben bijna 16 xd) was vanmiddag op pad geweest met mn stiefpa en ze heeft dusz schoenen met hakken gekregen en ze loopt er zo op weg x')


    She said: I gotta find out for myself

    Ik heb laarzen met een hoge hak. Maar die draag ik bijna nooit:X Gewone airmax blijven me favoriet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik kan er wel normaal op lopen haha maar met gala heb ik een pumps-fobie gekregen ahum. Mijn voeten deden zeer niet normaal!


    when words fail, music speaks.

    JustLikeYou schreef:
    Ik heb er wel, ik doe ze amper aan :X
    Maar ik vind van men eigen toch da ik er op kan lopen xD en men mama zegt da ook dus ja xD
    Zo moeilijk is da eigelijk ni hoor ma ja :X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Bird schreef:
    Jawel, ik vind hakken leuk om op te lopen : )


    Tanya is de beste.

    Trek gewoon je balerina's aan. Of neem je balerina's mee in een tasje en trek ze aan in de wc. Dan zullen je ouders heus niet zeggen waar iedereen bij is 'hup trek je hakken aan'.


    it's so empty living behind these castle walls