• Ik ben vandaag met mijn mentor gaan praten over mijn leerprobleem, nadat ik mijn wiskunde totaal verneukt had.
    En weten jullie wat?
    Ik heb er ontzettende spijt van. Ik had het gewoon niet moeten doen. Mijn ogen branden al sinds het moment dat ik dat lokaaltje uitliep. Het was gewoon stom.
    Ik haat het.
    Alsof alles nu beter wordt. Alsof ik nu opeens wel wat ga doen. Ik zou willen dat ik terug kon gaan en het gesprekje nooit had gehouden. Ik moet me nu ook gewoon inhouden om terug naar school te gaan en tegen hem te zeggen dat hij het gewoon moet vergeten.
    Shoot me, please...
    En ik heb nog maar de helft - waarschijnlijk nog minder - gezegd van wat er allemaal mis is. Wat is er eigenlijk niet mis met mij?
    Ik heb er gewoon echt geen zin meer in.

    En dat was waarschijnlijk weer mijn zeiktopic van de dag :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Waarom vind je het zo dom dat je dat hebt verteld dan?


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    Waarom vind je het zo dom dat je dat hebt verteld dan?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik vind het juist goed van je dat je het hebt verteld.


    None but ourselves can free our minds.

    Maggot schreef:
    Waarom vind je het zo dom dat je dat hebt verteld dan?


    Tanya is de beste.

    Imperfect schreef:
    ik vind het juist goed van je dat je het hebt verteld.

    Je hebt het lef om al de helft te vertellen. Je moet je daarvoor niet dom voelen. Het zal wel iets helpen,want zo kunnen ze zoeken wat ze beter kunnen doen. Hoe ze het moeten uitleggen enz.

    Maggot schreef:
    Waarom vind je het zo dom dat je dat hebt verteld dan?

    Omdat ik geen zin heb om te veranderen. Omdat het uiteindelijk toch niks wordt en ik mensen weer teleurstel.
    Ik weet het eigenlijk niet. Ik voel me gewoon ontzettend kut nu...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Omdat ik geen zin heb om te veranderen. Omdat het uiteindelijk toch niks wordt en ik mensen weer teleurstel.
    Ik weet het eigenlijk niet. Ik voel me gewoon ontzettend kut nu...

    Dat heb ik ook.. Maar heb je ook echt een probléém met leren, bijvoorbeeld dat je afgeleid bent, of heb je gewoon geen zin om te leren?


    Alis volat propriis.

    Denk even aan iets anders,
    Als je een beetje minder depri bent kun je misschien nadenken over een goede oplossing.
    Kop op!
    (flower)


    Het leven is als een neus... Je moet eruit halen wat er in zit

    Maggot schreef:
    (...)
    Dat heb ik ook.. Maar heb je ook echt een probléém met leren, bijvoorbeeld dat je afgeleid bent, of heb je gewoon geen zin om te leren?

    Beide. Ik zit midden in mijn proefwerkweek en ik heb nog helemaal niks geleerd.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Omdat ik geen zin heb om te veranderen. Omdat het uiteindelijk toch niks wordt en ik mensen weer teleurstel.
    Ik weet het eigenlijk niet. Ik voel me gewoon ontzettend kut nu...

    Ik vind het knap dat je het gedaan hebt! Je stelt mensen heus niet telleur dat je het probeerd is alleen maar goed. Als je alles eens verteld en echt alles kan er gewoon naar een goede oplossing worden gezocht. En ik weet zeker dat jij je er ook beter van gaat voelen als het weer goed gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Thingies schreef:
    (...)
    Beide. Ik zit midden in mijn proefwerkweek en ik heb nog helemaal niks geleerd.

    Als je er erg snel afgeleid bent kan het ADD zijn, daar zijn ze bij mij nu ook op aan het testen. Dan raakt je hoofd snel vol..


    Alis volat propriis.

    ik vind het knap dat je toch naar je mentor gestapt ben! ;3
    ik zou dat niet kunnen doen ;3
    en weetje Anouk? ik heb ook een uitstelprobleem en slaapprobleem ;3 maar zullen we samen veranderen? ;3
    want ik heb net mijn pww achter de rug, maar het zal niet zo geweldig worden, en dus heb ik besloten dat ik beter mijn best ga doen, en niets meer uitstellen ;3

    dus deal or no deal? ;3

    Ehm, kun je niet naar huiswerkbegeleiding -als ze dat bij jullie nog hebben- of hebben jullie geen studie uren? Misschien na je Pw's een uurtje daar blijven en leren.

    Iig, veel succes!
    (flower)


    I live for the applause, you will die for it.

    @Maggot - Ik weet het niet, misschien kan ik eens laten testen.
    @Mireille - dank je (: En ik zou graag een deal willen sluiten, maar ik vertrouw mezelf gewoon niet meer. Veel sterkte ermee!
    @Sem - Nee, dat hebben we niet echt meer. We moeten wel OLC-uren maken. Maar het heeft geen effect om langer te blijven. Alsof ik het dan wel doe.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    @Maggot - Ik weet het niet, misschien kan ik eens laten testen.
    @Mireille - dank je (: En ik zou graag een deal willen sluiten, maar ik vertrouw mezelf gewoon niet meer. Veel sterkte ermee!
    @Sem - Nee, dat hebben we niet echt meer. We moeten wel OLC-uren maken. Maar het heeft geen effect om langer te blijven. Alsof ik het dan wel doe.

    maakt niet uit Anouk, ;3
    als ik je kan helpen zeg je het maar, dna help ik graag ;3
    jij ook veel sterkte! <3