• Hahaha, wel een heel verhaal, maar het is het waard. :Y)

    Wel, sinds paar weken zit ik op hip-hop. Met mijn zeventien jaar had ik tot voor kort nog nooit op dansen gezeten, dus ik ben zeg maar het grootste rampgeval van de groep. (nerd)

    Die dansschool is net opgestart enzo, dus we waren gelukkig wel van het begin mee. Onze leraar is een Surinaamse Nederlander rasta dude. :'DD (FOTO (krul))

    Hij heeft ook echt zo'n accent enzo, ik versta hem maar half, echt geweldig. :'D Maar hij wil dus een demo-group opstarten om mee aan wedstrijden te doen. De vijf beste van mijn groep mogen er in en hij gaat ze woensdag kiezen. We moeten dus zeg maar een soort auditie doen en een dansje blabla dingesen. Daarom vroeg hij ons emailadres, om het liedje door de sturen. (It's a jamaicannnn, huhj huhj, it's a carebean, huhj, huhj (krul))

    En dan gisteren voegt er ineens iemand mij toe op msn die ik niet ken. Het emailadres was lil_master en nog wat. :') Dus ik accepten, paar uur later kwam dat kind online met nickname: valley-man(H). Echt, de naam alleen al, hahah. Maar zijn schermafbeelding bleef onzichtbaar, dus ik vroeg wie hij was.

    Jolien says: Wie ben jij? ^^
    valley-man says: dansleraar diluna
    Jolien says: Aha. :'D

    Einde gesprek, hahaha. :'D

    Paar uur later begint die tegen me te praten in het Engels. Was dat mijn leraar niet, maar een vriend van hem die geen Nederlands kon. Hij helemaal uitleggen dat mijn leraar naar 'Move Like Michael Jackson' was en dus het liedje nog niet kon sturen. Dus ik vragen of hij het programma op tv bedoelde of de les in de dansschool, want hij geeft ook Michael Jackson dansles. Bleek dat hij in de tweede ronde zat van het programma. (nerd)

    Oké, weer einde gesprek haha, ik vond die vriend maar eng. :') Mijn dansleraar is overigens ook wel eng. Hij noemt Valendo. :Y) Maar bij noemen hem Bengo haha, dat weet hij alleen nog niet. (krul)

    Maargoed, ik ging zonet douchen, kom ik terug en heb ik allemaal SMS'jes van de vrienden waarmee ik op hip-hop zit. Hadden ze filmpjes van mijn dansleraar gevonden op YouTube. (nerd)

    Is het dus een ganster, rapper, danser en rasta dude in één persoon. (cat)

    En zijn liedjes zijn gewoon te erg, hahaha.
    Dus jullie MOETEN gewoon even luisteren.

    Shake Ur Body
    (Op het einde rapt hij.)
    It is Me
    She's Mine

    Oké, nu is het nier meer zo grappig, hahaha. Maar dan nog, ik vind hem een creep. :'DDD

    omg, hij îs grappig^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ghahah, wat een zalige leraar. Die foto. (lol)


    Tanya is de beste.

    Hij is raaaaaar. :')

    haha :'DD

    Ik vind hem wel vet!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    aha.... XD


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Hijs cool maar omg zit die in dat MJ programma? x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Oehlalaaaaaaaaah (krul) - fluit -
    Die liedjes zijn irritant x)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.