• Ja, poep ding.
    Ik weet dat menstruatie heel ongelijk kan zijn. Maar ik mijn eerste keer was op mijn... 12e of 13e.. weet ik ff niet meer, 13e volgens mij. Maar ik ben nu 14 en ben maar 2x ongesteld geweest :B Wtf?
    Dat is wel héél ongelijk.. ik ben bang.
    en nee ik ben niet zwanger, lmfao :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Clockwise schreef:
    (...)
    Dan mag ik me nu officieel zorgen gaan maken D:

    het licht er ook aan, wanneer je de eerste keer ongesteld was geworden.
    stel je bent dat op je 15e, dan hoef je je nog geen zorgen te maken op je 16e.
    =)

    Haha, ik moet lachen om jouw titel. C:
    Ik zou liever die van jou hebben, ik heb het elke maand en altijd 7 á 8 dagen. ._.


    Only losers can act the way you do

    Twee keer o.o Wow, wat een normaal kind ben jij. -Haha, nee graptje.- Maar inderdaad, best een afspraak bij de dokter maken.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Pestkop schreef:
    Haha, ik moet lachen om jouw titel. C:
    Ik zou liever die van jou hebben, ik heb het elke maand en altijd 7 á 8 dagen. ._.


    7dagen is opzich toch best normaal?
    Ik ben het tussen de 4 en 7 dagen denk ik..
    Het scheelt je indd wel rug en buikpijn, hehe


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Whipple schreef:
    (...)
    het licht er ook aan, wanneer je de eerste keer ongesteld was geworden.
    stel je bent dat op je 15e, dan hoef je je nog geen zorgen te maken op je 16e.
    =)

    Nou he.. Ik was op m'n veertiende voor het eerst ongesteld en ik was meteen gewoon regelmatig uknow. Maar sinds een half jaar (iets langer denk ik) ben ik opeens vet onregelmatig o.o Soms word ik het dan twee weken te laat bijvoorbeeld of sla ik zelf een maand over. En ik ben al bijna zeventien :'D
    Ik vind het niet erg ofzo, maar het is wel kut. (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    MURMUR schreef:
    (...)

    7dagen is opzich toch best normaal?
    Ik ben het tussen de 4 en 7 dagen denk ik..
    Het scheelt je indd wel rug en buikpijn, hehe
    Ja, maar het is stom. Ik ken mensen die het 2 - 4 dagen hebben. :'D


    Only losers can act the way you do

    Pestkop schreef:
    (...)Ja, maar het is stom. Ik ken mensen die het 2 - 4 dagen hebben. :'D


    maar dat is denk ik ook niet helemaal goed hoor:p
    maar ongesteld zijn kan soms gewoon ongelooflijk stom irritant en letterlijk en figuurlijk kut zijn:p
    maarja, je doet er niks tegen...

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 21:39 ]


    Kid-And i was like..-Other kid- BABY BABY BABY OEHH!

    Ik heb het ook super ongelijk!
    Weetje, best wel eng. Ik was ook ongeveer 12/13 en ik ben nu 14 en ook super onregelmatig!


    Live life like a raver.

    Niet bang zijn. Ik was op mijn twaalfde ook voor het eerst ongesteld. Voor twee weken! :O En daarna was ik het 4 maanden niet. Toen was ik het weer 3 dagen en een maand later 4.

    Maar als je nu 14 bent, en op je dertiende ongesteld bent, hoef je je geen zorgen te maken. De eerste 5 jaren ben je het echt nog wel onregelmatig. Daarna is het wel de bedoeling dat het regelmatig wordt.
    Als je mijn niet vertrouwt, praat dan met je moeder, huisarts of biologie docent. Die kunnen je ook helpen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik dacht ._.
    er is iemand zwanger dus ik ga maar klikken =']
    Maar nee hoor.

    Een vriendin van me had dat ook.
    Komt omdat je in het begin nog onregelmatig bent ofzo.

    kweet niet heb hier geen verstand van >.<


    I hope you die :3

    Ligt er ook aan wanneer je 14 bent geworden.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Pestkop schreef:
    Haha, ik moet lachen om jouw titel. C:
    Ik zou liever die van jou hebben, ik heb het elke maand en altijd 7 á 8 dagen. ._.

    Same here. -slaat mee-
    Au.


    No growth of the heart is ever a waste

    misschien kun je aan de pil gaan, dan gaat het als het goed is weer gelijk, en weet je precies wanneer je ongesteld bent

    haha, ik had dat ook een jaar ofzo, maar nu is het gewoon elke maand


    You are beautiful, you are love.

    RepentRepent schreef:
    Twee keer o.o Wow, wat een normaal kind ben jij. -Haha, nee graptje.- Maar inderdaad, best een afspraak bij de dokter maken.

    nou dat vind ik best overdreven, ik heb het ook wel een jaar onregelmatig gehad, maar het word vanzelf wel normaal.. om daar nou helemaal voor naar de dokter te gaan... X.X nouja, zelf weten.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 15:05 ]


    You are beautiful, you are love.