• Anouk (BK) en ik hebben een geniaal idee -Ja echt-
    We vonden het echt lullig voor de jongens wat er allemaal gebeurt is en misschien nog gaat gebeuren, ze zullen zich zelf natuurlijk ook wel kut erover voelen, en misschien wel een beetje alsof de meeste fans hun verlaten hebben. Wij gaan ze dus laten zien dat Nederland en Belgie dat niet hebben.
    Iedereen van jullie gaat dus lekker een a4tje volkladderen, op de computer, met tekening, wat je zelf wilt, en dat stuur je op naar THQactie2010@hotmail.com. Er zit echter wel een voorwaarde aan. Er moet iets in staan waaruit blijkt dat we ze gemist hebben en welkom terug heten, of dat we ze niet vergeten zijn. In het Duits of Engels, wat jullie willen. Wij zorgen er dan voor dat het bij Tokio Hotel terecht komt. Dit alles inleveren kan tot en met 1 juni. Daarna gaan wij er iets leuks mee doen =3
    Maak het in Word, dan kan je zien of je een a4tje maakt, met paint niet. En sla het op als en 2003 bestand als je word 2007 hebt. Dat is heel simpel, gewoon 'opslaan als' drukken, en waar je de naam moet invullen, daaronder kan je bestandstypes kiezen, ook een Word 2003 bestand.
    Als je dat echt niet kan, of veel beter bent op papier, PB mij, dan geef ik mijn adres zodat je het kan opsturen. Dan scan in het in en voeg ik het bij de rest.

    Als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan alsjeblieft niets.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 22:31 ]


    Your make-up is terrible

    mogen het er meer dan 1 per persoon zijn??

    [meer papieren, meer vreugd zou ik zeggen]


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    mogen het er meer dan 1 per persoon zijn??

    [meer papieren, meer vreugd zou ik zeggen]


    Nou, eerder meer kijk en leeswerk voor hun x'D Maar ik vind 1 a4tjes wel iets eerlijker. Het word anders echt te veel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Nou, eerder meer kijk en leeswerk voor hun x'D Maar ik vind 1 a4tjes wel iets eerlijker. Het word anders echt te veel.


    Misschien kunnen we het record van langste fanbrief ever verbreken?

    Ze gaan da [denk ik] wel leuk vinden.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)

    Misschien kunnen we het record van langste fanbrief ever verbreken?

    Ze gaan da [denk ik] wel leuk vinden.


    Bestaat dat?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Bestaat dat?


    Ja, maar 12 km (zolang is die dus) is best lang...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ja, maar 12 km (zolang is die dus) is best lang...


    kilometer of meter? x'D
    Want kilometer is wel heul erg veel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    kilometer of meter? x'D
    Want kilometer is wel heul erg veel.

    kilometer, het is te doen denk ik.


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Haha, leuk idee. _O_
    Ik ga creativiteit zoeken. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    KOMMxNOISE schreef:
    (...)
    kilometer, het is te doen denk ik.


    Kilometer... Jezus, dan duurt het 10 minuten om er langs te rijden met de auto hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Kilometer... Jezus, dan duurt het 10 minuten om er langs te rijden met de auto hoor.

    t'is te zien hoe rap je rijd é.(lol)


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    ik ga zekr doen!

    Jongens 1 a4tje! Anders wordt het boekwerk te dik en willen de jongens het niet eens meer doorbladeren, ze krijgen dan bij het zien van het boek al een hartaanval! ;p


    -

    BK schreef:
    Jongens 1 a4tje! Anders wordt het boekwerk te dik en willen de jongens het niet eens meer doorbladeren, ze krijgen dan bij het zien van het boek al een hartaanval! ;p


    Hahha, ja indd.


    Your make-up is terrible

    ik doe mee ^^
    k vind t toch wel lullig voor hun wat hun allemaal is gebeurt xd


    She said: I gotta find out for myself

    Ik doe mee! Ik maak hem morgen, maar tot wanneer kun je inleveren?