• Anouk (BK) en ik hebben een geniaal idee -Ja echt-
    We vonden het echt lullig voor de jongens wat er allemaal gebeurt is en misschien nog gaat gebeuren, ze zullen zich zelf natuurlijk ook wel kut erover voelen, en misschien wel een beetje alsof de meeste fans hun verlaten hebben. Wij gaan ze dus laten zien dat Nederland en Belgie dat niet hebben.
    Iedereen van jullie gaat dus lekker een a4tje volkladderen, op de computer, met tekening, wat je zelf wilt, en dat stuur je op naar THQactie2010@hotmail.com. Er zit echter wel een voorwaarde aan. Er moet iets in staan waaruit blijkt dat we ze gemist hebben en welkom terug heten, of dat we ze niet vergeten zijn. In het Duits of Engels, wat jullie willen. Wij zorgen er dan voor dat het bij Tokio Hotel terecht komt. Dit alles inleveren kan tot en met 1 juni. Daarna gaan wij er iets leuks mee doen =3
    Maak het in Word, dan kan je zien of je een a4tje maakt, met paint niet. En sla het op als en 2003 bestand als je word 2007 hebt. Dat is heel simpel, gewoon 'opslaan als' drukken, en waar je de naam moet invullen, daaronder kan je bestandstypes kiezen, ook een Word 2003 bestand.
    Als je dat echt niet kan, of veel beter bent op papier, PB mij, dan geef ik mijn adres zodat je het kan opsturen. Dan scan in het in en voeg ik het bij de rest.

    Als je niets aardigs te zeggen hebt, zeg dan alsjeblieft niets.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2010 - 22:31 ]


    Your make-up is terrible

    maak der een hyves van;) Nodig mensen uit leg ook uit waarom en laat ze sturen ;)


    Some angels have no wings.

    Hallootjes

    moet er meer iets op van; we've misted you, of kinda like: holland loves you


    als het allebei niet goed is, zeg het maar:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hiphopqueen schreef:
    maak der een hyves van;) Nodig mensen uit leg ook uit waarom en laat ze sturen ;)


    Het staat al op allerlei TH hyves


    Your make-up is terrible

    telephone schreef:
    Hallootjes

    moet er meer iets op van; we've misted you, of kinda like: holland loves you


    als het allebei niet goed is, zeg het maar:Y)


    Ja, allebei is leuk!

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 18:49 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, allebei is leuk!


    okidokie, wat is het leukst om er op te zetten?:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    telephone schreef:
    (...)

    okidokie, wat is het leukst om er op te zetten?:9~


    Wat jij het leukst vind denk ik. Het is trouwens missed.


    Your make-up is terrible

    Ik ga er iets opzetten als "We've missed you, welcome back!" Niet dat ze ooit weg zijn geweest, maar toch ;]


    -

    ahaha, ow ja damn(nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik ga meedoen :Y)

    ik ga het wel tekenen, want mijn laptop doet niet leuk en wil word 2003 niet downloaden

    mwuaaha:Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    maar ehm? vraagje

    als k het nou tekenen, hoe stuur ik dat?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    telephone schreef:
    maar ehm? vraagje

    als k het nou tekenen, hoe stuur ik dat?


    Je kan het inscannen en mailen of opsturen (pb voor adres).


    Your make-up is terrible

    Oh, ik ga er aan beginnen! Maar het moet één blad zijn?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Moet het een Word 2003 bestand zijn? Of zeg je dat enkel voor degenen die geen 2007 versie hebben?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    @ Ewigkeit

    Het liefst wel. Anders word het wel wat veel. Als je minder hebt, maakt het niet zoveel uit.

    @ Hingucker
    Word 2007 bestanden openen soms niet zo goed, die doen vaak raar. Vandaar de Word 2003 bestanden.


    Your make-up is terrible