• hoeveel shirts heb jij van je favo band ??

    ik heb er 8 van TH:$maar doe ze allen maar aan voor te slape =)
    mama haar schuld (puh) ze zei :he weetje wat we nu gaan binnekrijgen TH shirts (ja mama heeft een kledingswinkel):Dik kon toch moeilijk alles late hange (lol)

    Ik heb 2 t-shirts en een vest van TH meer niet;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb er 5 waarvan er 3 te klein zijn geworden ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    3 shirtjes..maar wil er nog meer.

    ik heb er maar 2 en 1 is er te heet gewassen en is dus nu te klein -.- Bedankt he mam


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb er maar 2 en 1 is er te heet gewassen en is dus nu te klein -.- Bedankt he mam


    oh arme , heb ik ook voorgehad :S maar ben ondertuße een beetje vermagerd dus past hij terug :D

    Ik heb 1 tshirt (maar da's een beetje nep en scheef, pff.)
    en 1 nieuw topje.
    (Toch iéts goed aan kutfrankrijk.)


    One man's fun is another's hell.

    ik heb niks van th xD
    ik vind de shirt enz, echt lelijk ^^
    sorry

    (...)

    oh arme , heb ik ook voorgehad :S maar ben ondertuße een beetje vermagerd dus past hij terug :D


    wil je die ook van mij hebben x']


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)

    wil je die ook van mij hebben x']


    je kan hem opsture met de post (lol)

    ik heb geen kleding van th :(
    ik heb wel een dekbed van en 3 spandoeken en 60 posters en meer dan 7700 plaatjes van ze op me usb stick van 8GB en ik heb de cd scream

    (...)

    je kan hem opsture met de post (lol)


    Tuurlijk x']


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    ik heb geen kleding van th :(
    ik heb wel een dekbed van en 3 spandoeken en 60 posters en meer dan 7700 plaatjes van ze op me usb stick van 8GB en ik heb de cd scream


    ooh en dan zegge ze tege mij dat ik veel plaatjes heb (2500)

    ik heb schrei , schrei so laut du kannst , zimmer 483 , scream , 2 singles en ik ga volgende week een tante bezoeken ik Duitsland dus ga ik er nog een paar kope xD

    (...)

    Tuurlijk x']

    ooh wa ben jij lief (K)

    ik wou zeggen: ik heb er maar 1

    maar ondertussen heb ik er al 3.. maar die twee nieuwe zijn geen echte, maar op de achtergrond staat er zo een foto van TH, en er staat zo'n logo op da op da van TH trekt.

    perfecto om mee naar school te gaan ^^ want niemand ziet data een tshirt van TH is!

    en een trui heb ik ook nog, voor tijdens de lange koude wachturen voor de concerten.. :')