• Soms zou ik willen dat ik in een fantasiewereld leef waar alles gaat zoals ik zou willen dat het gaat en ik kan zijn hoe ik zou willen zijn.

    Ik leef wel in de gewone wereld maar als ik niet op school zit en alleen ben leef ik alleen in een droomwereld. Het is gewoon stom dat je niet in een droomwereld kunt leven.

    Zijn er nog meer mensen die zo leven of ben ik een uitzondering?

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 19:35 ]


    Queen of Hell is my name

    Ik leef niet zo, maar ik zou wel in een eigen wereld, een droomwereld kunnen leven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou het wel beter vinden om te leven zoals ik wil maar dat zou saai worden. Geef mij maar de echte wereld dan. En ik houd sowieso niet van alleen zijn dus...

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 19:29 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Meid, je leeft al in een droomwereld.


    "Let them eat cake!"

    Ik probeer juist wat meer in de echte wereld te leven, alhoewel het me nog niet echt lukt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mythical schreef:
    Meid, je leeft al in een droomwereld.


    Dat was me wel duidelijkxD


    Queen of Hell is my name

    ik heb heel lang gehad dat ik niet in de realiteit wou leven en dus mijn eigen wereld had gecireerd.
    Later ging ik besefen dat het achterlijk was, en of je nou een eigen werld heb of niet. Je ontkomt niet aan de realiteit.
    Toen ben ik heel depri geworden. Maar ik heb wel leren besefen dat vluchten voor de werkelijkheid geen oplossing is.

    Tenmisnten zo was het bij mij,
    Maar bij iedereen is het natuurlijk anders, zo ook de reden warom je een eigen werld heb.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zoiets heb ik ook en ik vraagme dat de laatste tijd ook heel erg af...


    dream, dare, fly!

    De echte wereld is wat het is en daar kan ik niet omheen.. Maar ik vind het heerlijk om alleen te zijn. Dan kan ik me inleven in mijn gedachtes en mijn droomwereld, zonder gezeik dat ik moet opletten. :3

    [ bericht aangepast op 20 maart 2010 - 19:58 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik leef constant in m'n eigen wereld al ben ik niet autiestisch.
    Al lijkt het er soms wel op en vind ik het zelf enorm storend, maar ik kan er niks aan doen...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik leef nu al in iets wat ik niet de realiteit kan noemen, maar ook niet mijn droomwereld.

    Ik heb iets soort gelijks. Ik heb teveel fantasie en die slaat soms op hol. Waardoor ik veel dagdroom en 's nachts is het al helemaal erg. Maar die fantasiewereld is zoveel malen leuker dan dat het hier is. :3


    hoi, jij bent leuk.

    ik ken iemand en die leeft heel de tijd in een droomwereld volgens mij x'D ;x

    -als je haar 3 seconden alleen geeft, is ze POEF in een andere wereld x'D-

    Ik wil dat ook ='3 Lekker in een prefecte droomwereld ;']


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, ik heb heel vaak het gevoel: Stuur me naar Harry Potter wereld of naar het leven in Twilight of naar een sprookje. :$


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik wil ook in mijn eigen wereld leven :]


    I'm just a little girl in a big mean world.