• Weer dezelfde stomme leraar als vorig jaar nou ja wat vinden jullie van je leerkrachten?


    In the end we only regret the chances we didn't take

    Ik zit dit jaar niet meer op school, maar ik kon het met merendeel van mijn leraren wel vinden. En sommigen niet, obviously. Maar.. Die vermeed ik dan zo veel mogelijk.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Begin woensdag pas, maar wat dat iig 1 leraar aardig is; mijn SLB


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik kan het over het algemeen goed vinden met de docenten, maar een enkeling mag ik niet. Die mijd ik gewoon. c;


    26 - 02 - '16

    De helft van mijn leraren ken ik nog niet, maar die ik al ken, mag ik heel erg, gelukkig. En inderdaad, leraren die ik vorig jaar niet mocht, vermeed ik gewoon.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ken mijn docenten nog niet :'D maar mijn mentor is wel aardig.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik zit vanaf nu in de bovenbouw, dus de meeste docenten ken ik helaas niet. Maar degenen die ik wel heb zijn wel leuk :3 Helaas wel een vervelende klas

    [ bericht aangepast op 1 sep 2014 - 21:17 ]

    De meeste die ik nu heb ken ik niet erg goed of mag ik wel, maar een leraar mag ik niet, en die is mijn mentor. Yay


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb een leraar die op perkamentus lijkt en hij heeft zulke droge humor dat hij gewoon hilarisch is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik zit niet meer op de middelbare school en op de uni heb je niet veel contact met docenten. Op de middelbare school had ik echter heel veel docenten die me absoluut niet mochten en de andere helft zou voor me door het vuur gaan. Opzich vond ik dat prima, ik heb dat liever dan dat ik voor iedereen een standaard leerling ben.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nope. Ik studeer nu, dus ik heb allemaal nieuwe docenten!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tot nu toe één docent gehad (die ook heeft gezegd dat je op de uni docenten absoluut NIET leraar mag noemen) die liep te haten op tandheelkunde. Was heel grappig. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Carmilla schreef:
    Tot nu toe één docent gehad (die ook heeft gezegd dat je op de uni docenten absoluut NIET leraar mag noemen) die liep te haten op tandheelkunde. Was heel grappig. :')


    Haha nee bij ons krijg je in het eerste jaar ook gelijk een preek over dat je al je "schoolse" gewoontes achter je moet laten en dergelijke.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.