• Argh, ramp ramp ramp.
    Vrijdag ben ik ongesteld geworden -jippie- en ik haat het. Dat betekent dan meestal dat ik dan tot ongeveer de vrijdag erna weer klaar ben met ongesteld-zijn.
    Iedergeval, vandaag was ik weer op school -(nerd)- en ik ging naar de wc om te verwisselen; bleek dat ik niets bij me had. Ik vragen aan al mijn vriendinnen en die hadden óf het zelf nodig en hadden nog maar één ding of hadden niks bij zich.
    Shit, ik moest nog twee uur. En ik heb het altijd nogal hevig en moet het meestal wel om de twee lesuren verwisselen. Waaaaaaaah. Ik zat echt angstig die laatste twee uur af te wachten; ik ben een klein beetje doorgelekt, maar er was niets te zien.
    PFIEUW.
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik nooit.
    Ik kan een hele dag zonder lopen en ben nog niet doorgelekt. Iedereen is altijd jaloers, want ik ben ook maar maximaal 5 dagen, soms zelfs maar 3 dagen!


    Als je maar een ananas hebt..

    nog nooit gehad gelukkig!


    We only can learn to love, by loving.

    Vroeger kwam het wel is onverwachts, als ik de pil nog niet had, maar dan hadden vriendinnen wel altijd iéts bij. Nu weet ik het altijd op voorhand, gelukkig.


    Tanya is de beste.

    Tijdens wetenschappelijk werk. Een gigantische vlek. Gelukkig woont mijn oma niet zo ver van school, ben ik naar haar mogen gaan. Heb ik iets van haar geleend om aan te doen, ik liep natuurlijk benauwd dat iedereen dat ging zien natuurlijk.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    -steekt hand op-


    your eyes are like stars in the night.