• Argh, ramp ramp ramp.
    Vrijdag ben ik ongesteld geworden -jippie- en ik haat het. Dat betekent dan meestal dat ik dan tot ongeveer de vrijdag erna weer klaar ben met ongesteld-zijn.
    Iedergeval, vandaag was ik weer op school -(nerd)- en ik ging naar de wc om te verwisselen; bleek dat ik niets bij me had. Ik vragen aan al mijn vriendinnen en die hadden óf het zelf nodig en hadden nog maar één ding of hadden niks bij zich.
    Shit, ik moest nog twee uur. En ik heb het altijd nogal hevig en moet het meestal wel om de twee lesuren verwisselen. Waaaaaaaah. Ik zat echt angstig die laatste twee uur af te wachten; ik ben een klein beetje doorgelekt, maar er was niets te zien.
    PFIEUW.
    Wie heeft dit ook wel eens gehad?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ik 's nachts mijn maandstonden doorkrijg lek ik wel eens door, maar anders nooit (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ohja want ik vergeet nog wel eens dat ik ongesteld ben :'D Maar vriendin van me heeft altijd wat in haar tas ook al is ze het zelf niet. Handig (nerd)


    -

    Ewigkeit schreef:
    Als ik 's nachts mijn maandstonden doorkrijg lek ik wel eens door, maar anders nooit (:


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    ben aan de pil,
    maar kwam een beetje veel aan,
    dus ben weer gestopt,
    en heb daar nu gruwelijke spijt van,

    maar ik heb het wel eens gehad ja,
    maar ze hebben bij ons van die tampon/maandverband automaten xD

    ps: prop dan gewoon wat in je kluisje! ><

    Bij ons kun je altijd iets aan de balie halen, dus geen probleem als je niets bij hebt (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    neej gelukkig niey maar wij hebben ook dat je maandverband of tampons kan kopeh op de wc


    love is in the air... but i can't fly

    Nee, gelukkig niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik ben een of twee keer doorgelekt,
    en een van de keren -dus van de twee keren- moest ik dansen en we moesten misschien kostuum aan, maar het zat natuurlijk in mijn onderbroek, dus als ik een kostuum aan moest doen, dan had ik een probleem -if you know what i mean-
    en toen was ik de hele dag aan het hopen dat we niet hoefden en gelukkig hoefden we niet (A)

    ik heb dat ook ooit eens gehad, en ik heb dat ook erg dusja ik dan maar met mijn vriendinnen naar het secretariaat. Mijn vriendin vraagt aan azo een echt oud madammetje: "mevrouw, heeft u maandverband of tampons of iets in die zin?" die dame vraagt: "wat?" mijn vriendin: "maandverband of tampons" dametje: nog nooit gezien. xD Ik heb dan maar heel bang gewacht tot ik thuis was.

    echt dat mens is totaal dement aan het worden


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Oh alsjeblieft. Herinner me er niet aan ;o
    Ik was heel erg doorgelekt, en ik had nog bijna heel de dag te gaan. Ik ben gewoon naar het ziekenhuis gegaan -schrik niet hahahah, mijn moeder werkt daar- en toen heb ik haar gebeld. Die avond zou ik ook op kamp gaan -kan de timing nog beter?- dus ik zag het helemaal niet meer zitten.

    Maargoed, ik was echt ernstig doorgelekt. En meestal ben ik het ook op de handigste momenten ever.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb altijd wel iets bij me :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ascendancy schreef:
    Nee, gelukkig niet.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Gelukkig kan ik het niet worden :]


    I hope you die :3

    Haha, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad.
    Wel eens dat ik ze heel hard had tijdens mijn examen wiskunde (dat duurde 4 uur), maar toen was ik gelukkig niet doorgelekt! (:


    Never run out of reasons to smile...