• Jep. Op onze school (Theresia Lyceum), word wel eens een evenement georganiseerd, TNT (Talent Night Theresia). De inschrijvingen zijn al geweest, en nu blijkt dus dat degenen die zich hebben ingeschreven workshops krijgen van Destine ö Ik heb zó'n spijt dat ik me niet heb ingeschreven :[ Maar gelukkig zijn ze er het 4e uur ook, en dan heb ik tussenuur! Heel veel mensen die zich hebben ingeschreven ken ik, dus misschien krijg ik wel de kans met ze te kletsen :'D Ik vind het echt zo awesome, ik moest het even kwijt n__n


    Alis volat propriis.

    Omg. Dat wil ik ook!


    Je moet worden wie je bent.

    @Maggot
    Ha, nou die ken ik niet maar Destine wel en DAMN waarom komen ze niet naar onze school? Daar ben ik vast de enige die hen kent, en dat is leuk want dan heb ik ze gewoon een hele middag voor mij alleen hell yesh 8D dream on

    Clairvoyance schreef:
    @Maggot
    Ha, nou die ken ik niet maar Destine wel en DAMN waarom komen ze niet naar onze school? Daar ben ik vast de enige die hen kent, en dat is leuk want dan heb ik ze gewoon een hele middag voor mij alleen hell yesh 8D dream on

    Haha, wij hebben heeeul veel Destine fans op school dus hier zou dat zowieso niet lukken x'D
    En opzich zou ik wel in contact met ze kunnen komen, want een goeie vriend van me woont bij ze om de hoek en is ook bevriend met hun
    _O_


    Alis volat propriis.

    Maggot schreef:
    (...)
    Haha, wij hebben heeeul veel Destine fans op school dus hier zou dat zowieso niet lukken x'D
    En opzich zou ik wel in contact met ze kunnen komen, want een goeie vriend van me woont bij ze om de hoek en is ook bevriend met hun
    _O_

    Oh mijn god, 8D woonde dr hier maar iemand beroemd om de hoek. oh ja, dat is ook zo ,___, wehoow, die rosse van Kulderzipke :')
    maar ik woon in België dus zal het sowieso al moeilijker gaan, haha (':

    Ik ben jaloers Ö