• School moet een uur later beginnen

    Nu komen veel leerlingen slaap tekort doordat ze zo vroeg op school moeten zijn. Dat zegt kinderarts Rob Bakker, die promoveert op moeheidsklachten bij kinderen. Bakker analyseerde 90 kinderen van 8 tot 18 jaar met aanhoudende klachten van moeheid. Volgens hem wordt de moeheid niet veroorzaakt door te laat naar bed gaan, maar echt door het vroege opstaan voor school.

    Bakker heeft verder ontdekt dat sporten in verenigingsverband chronische moeheid zou kunnen voorkomen.

    wat vinden jullie? (nerd)


    I love Marshawk

    ja ma ja, oke da kan wel maar dan moet ge ook later eindige eh !


    Gijs

    snaptge ! want ge moet een aantal ure school hebbe !


    Gijs

    het zou heerlijk zijn alleen zou ik dan telkens om 17.00 klaar zijn. (pff) We zouden ook meer op letten.xD


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Nah. Het is ook bewezen dat als je meteen uit bed springt ipv nog even blijft liggen als de wekker gaat, dat je dan de gehele dag fitter bent! Het mag wel gewoon zo blijven. Het blijft toch vroeg voor de mensen die met bus/trein moeten reizen, en 't wordt dan ook later.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mijn school begint om 08.30 en eindigt meestal rond 15;15 dus ik vind t niet zo erg hihi. maarja, we zien wel hoe het loopt toch?

    Ewigkeit schreef:
    Een uur later beginnen en een uur vroeger stoppen, dat zou perfect zijn (:


    your eyes are like stars in the night.

    Het zou leuk zijn omdat ik dan langer kan slapen, maar doe toch maar niet. Want dan zou ik 's avonds ook een uur langer op school moeten zijn en dat bespaar ik mezelf toch liever. Dan sta ik wel vroeger op.

    Idd,Ik sta s'morgens om 6 uur op


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    helemaal mee eens het liefst gewoon twee uur maar goed:P

    Zou echt perfect zijn. :o


    People change like the seasons - J. Cole

    Tranquillity schreef:
    Mij geen probleem. Dat zou perfect zijn :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ghehe, ik ga een shirt maken
    ‘I (L) ROB’ xD


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Ze zijn zelfs bij ons aan het denken om een uur eerder te beginnen zodat we eerder uit zijn in de zomer..


    I live for the applause, you will die for it.

    ik zou het wel leuk vinden
    maar dat betekend ook een uur later naar school gaan en dat zie ik niet zoo heel erg zitten;)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Tranquillity schreef:
    Mij geen probleem. Dat zou perfect zijn :'D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.