• okee mensen... het is best wel irritant.. veel mensen denken dat ik ADHD heb omdat ik soms nogal hyperactief en luidruchtig ben enz. dus ik kryg veel vragen van ;; ''Heb Jij ADHD'' Enz.
    NEE niet lullig bedoeld voor de mensen die het hebbe want weet dat het best wel vervelend kan zijn (A) Vriendin van my heeft het wel enz. en die slikt dus van die pillen er tegen.. mr ik vind eigenlyk best wel stom hoe die mensen reageren als k seg dak geen adhd heb ;; ''O echt? ben je erwel op getest?'' ''Volgens my lieg je hoor'' en ''uwhh.. je hebt het echt wel'' enz. xl


    We can only learn to love by loving.

    Omg, Je mag toch wel Lol in 't leven maken? (A) SchreeuwPartij =]


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb ADHD en het is geen geintje en het is geen pretje om het te hebbe(niet boos bedoeld)

    Mensen denken dat ook over mij ='D

    ik heb ADHD en het is geen geintje en het is geen pretje om het te hebbe(niet boos bedoeld)


    ik weet het.. en ik zeg ook dat ik het niet lullig bedoel enz. mr vind gwoon so stom hoe mensen reageren xl


    We can only learn to love by loving.

    ik heb ADHD en het is geen geintje en het is geen pretje om het te hebbe(niet boos bedoeld)
    Tis super normaal hoor ;)


    I live for the applause, you will die for it.

    Soow dat heb mijn vriendin oowk!!
    die is oowk FCKINGG druk.
    en aan haar vrage ze oowk altijd of ze ADHD heeft!
    maar dat heb ze oowk niet!
    maar gwn negeren!!


    i can't pretend you're nothing special

    wha x3 mensen die weten dat ik het nie heb die sijn er aan gewend en die sijn soms nog erger dan my O_o << zoals myn vriendin susan x3 die moest me helpe met shirts onder kliederen x3 heeft se 5 flesse verf opgemaakt fzo O_o


    We can only learn to love by loving.

    Ah dat denkt iedereen van mij. [/stuiterbal]
    Maargoed zodra ik suiker binnekrijg ga ik ook kinda, vreemd doen. Maar nouen, al heb ik het.
    Care, ik kan me nog wel concentreren enzo, alleen na wat suiker niet. ^^ Maar niemand heeft er verder last van.

    Ja , das kut hé .
    en dan geloven ze je niet eens als je zegt dat je het niet hebt.
    Heb eens gevochten met zo'n huppelkut omdat ze mijn vriendin aan het uitlachen waren , volgende dag zei gans mn school dat ik adhd had.


    xoxo


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Ah dat denkt iedereen van mij. [/stuiterbal]
    Maargoed zodra ik suiker binnekrijg ga ik ook kinda, vreemd doen. Maar nouen, al heb ik het.
    Care, ik kan me nog wel concentreren enzo, alleen na wat suiker niet. ^^ Maar niemand heeft er verder last van.


    O_o ik ben altyd best wel druk.. aleen s'avonds wordk iets rustiger en meestal donders melig x3 << mr dan op vage manier dan gak vertelle over saki die mensen red met zijn aardappelneuspowers x3


    We can only learn to love by loving.

    that sucks, kan ik me zeker voorstellen en al helemaal als mensen je niet geloven.. En wat maakt het nu uit of je wel of geen ADHD hebt!? Ik vind het vervelend voor de personen in kwestie, die hebben er vaak meeer last van dan buitenstaanders zonder dat ook maar iemand dat door heeft.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha wat maakt het nou uit als je druk bent je hoeft toch nie meteen ADHD te hebben? Pff je moet wel niet echt slim zijn als je iedereen die beetje druk is vraagt of ze ADHD hebben en dan ook nog zo'n klote reactie geven als ze zeggen van nee!