• jaja mensjes je ziet het aan de titel hea ! ;)

    willen jullie die Bitte maken en dan reactie achter laten?? hier ff de infoo er over onderaan zet ik de link er naar toe ;)

    InfOo:


    Dit verhaal gaat over Kirsten en [Renee] Hun vader is Gordon maar die heeft hun en hun moeder in de steek gelaten voor Simone en heeft nooit meer iets van zich laten horen. Zij geven simone daar de schuld van en haatte gordon en simone nu. Maar dan worden de twee meidjen uitgenodigt door Simone voor de verjaardag van Gordon hun vader. De zusjes willen niet komen en bellen dus op met allerlei smoesje om niet te hoeven. Naar hun moeder hoort het en brengt ze er heen. Maar tot overmaat van ramp gaat het stormen en moeten Kirsten en [Renee] er blijven slapen. Maar gek genoeg mogen ze hun stiefbroers wel En is simone toch niet zo erg als ze dachten. En worden ze uitgenodigt om om het weekend naar de Kaulitzen tekomen!


    [ik wil Bill de2de [Billneukerx3] ff bedanken! zij heeft me geholpen hier mee, en dus heb ik haar een rol dr in gegeven thank you so mutch!]

    en Bitte laat reactie achter,,



    http://www.quizlet.nl/quiz/199040/dreadlocks-amp-zwarte-nagellak-l/

    Hij was super meid!<3


    I do not hook up.

    ik zal hem wel eens maken ik zet hem bij mijn favo frieten(lol)


    It may have escaped your notice, but life isn't fair ~ Severus Snape

    ik maak hem wel een keer, denk ik:P

    De titel komt me erg bekent voor, een serie op schrei.nl had die titel ook alleen dat was een twincest...
    Maar het lijkt me wel een leuke quiz =)


    Your Words They Eat Right Through Me...