• De stelling van vandaag luidt:
    Zonder geloof zal er geen oorlog zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    er is ook nog zoiets als huidskleur wat ook velen heeft aangezet tot oorlog te voeren.
    Oorlog zal er altijd zijn, want die rijke stinkerds in de regering verdienen er massas geld aan terwijl gewone mensen sneuvelen op het slagveld.
    kzal het zelf wel zien volgend jaar want kheb me ingeschreven bij de infantery

    Nee, want het gaat ook veel om macht, land en huidskleur, dus oorlog hou je wel, miss dat het dr alleen wat minder zijn, maar wie zal het zeggen?


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Oorlog zal er altijd zijn, en geloof ook, maar die twee dingen hebben niet altijd met elkaar te maken. Oorlogen hebben velen oorzaken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mee eens. Tot nu toe gaan de oorlogen alleen maar over het geloof, dat ze het er weer niet mee eens zijn. Dus ja, zonder geloven was er geen oorlog.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens. Het gaat vooral om macht, daarom voeren ze oorlog. Natuurlijk zijn er ook oorlogen over geloof, maar zeker niet allemaal.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oneens. Niet altijd gaat het over geloof. Kijk eens naar Irak. Irak wilt bij al zijn buurlanden een groot stuk land nemen. Om Kurdistan te laten bestaan. Niet alleen in Irak gebeurt dit. Maar bijna over de hele wereld.

    Oorlogen over geloven bestaan ook.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 7:49 ]

    nee opzich niet... geloof veroorzaakt dan miss wel de meeste oorlog maar niet all4es... dus heeft het ook niet echt nut


    you were born original don't die as a copy

    Oorlog is er altijd, geloof of geen geloof. Er wordt altijd wel een reden gezocht om oorlog te voeren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Niet mee eens, oorlog heeft niet alleen met geloof te maken maar ook met meningsverschillen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Minder dat zeker, maar oorlog zal er altijd wel zijn.


    Happiness hit her like a train on a track

    Reaper schreef:
    Oorlog zal er altijd zijn, en geloof ook, maar die twee dingen hebben niet altijd met elkaar te maken. Oorlogen hebben velen oorzaken.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik ben het er wel mee eens -sorry voor de die hard gelovige mensen- Geloof heeft gewoon vele oorlogen gestart, het is eigenlijk zonde want geloof zou iets moois moeten zijn maar kijk om je heen het maakt dingen kapot, dus ja ik ben het er mee eens.

    Maar aan de andere kant denk ik ook, er zouden altijd wel oorlogen wezen bijv over meningsverschil, macht en geld en dat soort dingen.

    [ bericht aangepast op 24 maart 2010 - 11:13 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Als er geen geloof is vinden ze wel een andere reden om oorlog te voeren.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    oneens, er zal altijd oorlog zijn.
    zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    het is wel een grote oorzaak,

    maar zonder geloof zal er ook oorlog zijn: hongersnood ene persoontje wil meer macht.