• De stelling van vandaag luidt:
    Zonder geloof zal er geen oorlog zijn

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Delight schreef:
    oneens, er zal altijd oorlog zijn.
    zo zitten mensen nu eenmaal in elkaar.


    I hope you die :3

    Nee ze vinden vast wel weer andere dingen...


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Helemaal niet mee eens. Ze zullen altijd wel iets vinden om voor te vechten.

    Oorlog is er altijd.

    Zonder geloof, is er wel een hoop shit uit de wereld,

    - En huidskleur, is misschien wel zo, maar staat dat niet in een 1 of ander heilig boek ? .__.
    anyways.

    godsdiensten zuigen,
    mijn mening ^^

    en godsdienst zien die mensen als een vorm van macht,

    Nee. Oorlog ontstaat door meningsverschillen, waar geloof ook een deel van is, maar niet alles. Huidskleur, kijk op het leven, geld, het is allemaal onderdeel van de oorzaak van oorlog, dus nee.


    all I want for christmas is a girlfriend

    oneens, zonder geloof hebben (zwake)mensen geen rede om te leven geen rede om goed te doen,
    ze zouden emotioneel onderuitgaan en vanzelf oorlog voeren

    waar slaat deze stelling op?
    zelfs me zusje weet wel dat het niet zo is.


    ok

    nope , wss minder

    maar dan nog zullen mensen vechten voor macht , grondstoffen , land ,...


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    oneens, er zullen altijd dingen zijn wat mensen tot ruzie zal laten komen. als het toevallig machtige mensen zijn, zullen die hun macht misbruiken om oorlog te voeren en zo proberen hun tegenstander uit te schakelen.


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    oneens


    hyper

    Nee dat is niet waar. Er zal wel een stuk minder oorlog zijn en meer oorlog om "nuttigere" redenen.

    En Hoe lullig het misschien ook klinkt, maar oorlog moet er blijven. Als er geen oorlog is, dan is er geen economie en kunnen we dus niet door blijven leven zoals we nu doen ;). En geloof me, dat wil ook niemand. (onder andere zal je dan bijvoorbeeld je computer met internet verbinding niet meer kunnen betalen. Dat is dan alleen nog voor de miljardairs...)

    - Dit betekent natuurlijk niet dat ik oorlog leuk vind of zoeits..-

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 1:00 ]